اکثر کاربران آیفون ترجیح می دهند مشترک در ردیابی برنامه نباشند


متأسفانه در فیس بوک ، به نظر نمی رسد افراد زیادی حاضر به پیگیری فعالیت برنامه خود باشند.

چند کاربر آیفون برای ردیابی کاربر انتخاب کرده اند؟

شرکت تحلیلی Flurry داده های عملکرد را منتشر می کند شفافیت برنامه های ردیابی جدید از اپل ، که نشان می دهد اکثر کاربران آیفون تصمیم گرفته اند مشترک در ردیابی برنامه نباشند.

این گزارش ادعا می کند که تنها چهار درصد از کاربران آیفون در ایالات متحده ، بر اساس نمونه 2.5 میلیون کاربر فعال در روز (DAU) ، عضویت در ردیابی برنامه را انتخاب کرده اند. هنگام مشاهده مصرف کنندگان در سراسر جهان ، این آمار با اندازه نمونه 5.3 میلیون DAU به 12 درصد افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که این یک تحلیل مداوم است – این اعداد قابل تغییر هستند. فلوری می گوید گزارش وی هر روز هفته در ساعت 10 صبح PST به روز می شود.

فلوری نوشت: “انتظار می رود این تغییر ایجاد کند [كل تطبيق يطلب إذنًا للتتبع] چالش هایی برای تبلیغات شخصی و خصوصیات م affectثر بر صنعت تبلیغات جهانی موبایل 189 میلیارد دلاری.

شفافیت ردیابی برنامه چیست؟

پس از انتشار iOS 14.5 برای کاربران آیفون ، اکنون برنامه ها باید از شما اجازه بگیرند تا در برنامه ها و وب سایت های دیگر شما را ردیابی کنند. هر بار که برنامه ای را برای اولین بار باز می کنید ، از شما اجازه می خواهد.

هرچه انتخاب کنید ، همیشه می توانید هر برنامه را به صورت جداگانه تنظیم کنید تنظیمات آیفون شما ، در داخل است رازداری سپس قابلیت ردیابی . همچنین یک سوئیچ جهانی وجود دارد که به طور پیش فرض تمام ردیاب ها را مجاز یا غیرفعال می کند.

هیجان چیست؟

تحت مالکیت Verizon Media (بله ، شرکتی که یاهو و AOL را به قیمت 5 میلیارد دلار می فروشد) ، Flurry Analytics داده های ترکیبی را برای ماهانه 2 میلیارد دستگاه تلفن همراه از طریق بیش از 1 میلیون برنامه تلفن همراه ارائه می دهد.

فلوری می گوید داده های وی به جمع آوری ، حفظ و تولید درآمد از مخاطبان کمک می کند:

این داده ها به درآمد و رشد سریع توسعه دهندگان برنامه ، تجربه پیشرفته تلفن همراه برای کاربران و بهترین فرصت های تبلیغاتی در کلاس برای تبلیغ کنندگان و مارک هایی که به دنبال جلب مخاطبان تعاملی تلفن همراه هستند ، تبدیل می شود.

این نرخ اشتراک می تواند به چه معنا باشد؟

ممکن است برای شما مهم نباشد که چند نفر برای اشتراک در ردیابی برنامه های سفارشی انتخاب می کنند ، اما Facebook قطعاً این کار را می کند.

برای باز کردن قفل آن در مه 2021 ، فیس بوک اعلامیه ای را آغاز کرد تا سعی کند کاربران را ترغیب کند تا ردیابی برنامه را در برنامه های فیس بوک و اینستاگرام برای iOS قرار دهند. بدیهی است که با روشن کردن ردیابی برنامه ، به “رایگان” نگه داشتن آن کمک می کنید.

باید منتظر بمانیم و ببینید آیا محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی جهان برای مشاهده و انتشار پست ها به شما پول پرداخت می کنند. با توجه به اینکه چگونه بیشتر کاربران ردیابی کاربر را خاموش می کنند ، روشن است که حفظ حریم خصوصی برای افراد اهمیت بیشتری دارد.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *