چگونه عروسک متحرک شخصیت Adobe خود را در فتوشاپ ایجاد کنیم


Adobe Character Animator دارای گزینه های بی شماری برای ایجاد و متحرک سازی هر هنری است که در Adobe Illustrator یا Photoshop ایجاد شده است. Character Animator یکی از آسان ترین نرم افزارهای انیمیشن است که با استفاده از حرکت زنده و سیستم کنترل چند مسیر عروسک های دو لایه ترکیب می شود.

این راهنمای گام به گام شما را در اصول ایجاد شخصیت سفارشی خود با یک الگوی خالی راهنمایی می کند.

1. به دنبال یک الگوی خالی بگردید

ساده ترین راه برای ایجاد اولین شخصیت سفارشی در Character Animator ، استفاده از الگوی خالی خانه عروسک خالی است که توسط Adobe ارائه شده است. این الگو به شما امکان می دهد با استفاده از فتوشاپ کارهای هنری شخصی شده را در بالای الگو قرار دهید.

الگو تضمین می کند که همه قراردادهای نامگذاری لازم برای Character Animator وجود دارد و به شخصیت شما اجازه می دهد بدون ترکیب سفارشی حرکت کند.

با بارگیری و بازیابی شخصیت شروع کنید خالی از وب سایت Adobe.

شما می توانید شخصیت سفارشی خود را از ابتدا ایجاد کنید. با این حال ، این نیاز به برخی از دانش مورد نیاز Character Animator ، مانند سازماندهی لایه لازم و کنوانسیون نامگذاری دارد.

2. عروسک های خود را به انیمیشن شخصیت وارد کنید

پس از دریافت نماد خالی ، زمان آن فرا رسیده است که پروژه Animator Animator جدید خود را آغاز کنید.

  1. Adobe Character Animator را باز کنید.
  2. پیدا کردن پروژه جدید .
    پروژه جدیدی را در Character Animator راه اندازی کنید
  3. مکان و نام پروژه جدید خود را مشخص کنید ، سپس کلیک کنید صرفه جویی .
  4. پیدا کردن پرونده> وارد کردن از لیست
    یک عروسک را به Character Animator وارد کنید
  5. سایت شخصیت خود را که از Adobe استخراج شده است مرور کنید. دو فایل را برای وارد کردن مشاهده خواهید کرد. پرونده ای را انتخاب کنید عروسک های خالی (فتوشاپ) ، و موارد فوق وارد كردن .
    یک عروسک خالی را برای وارد کردن به Character Animator انتخاب کنید
  6. در این مرحله ، اگر می خواهید عروسک خود را در صحنه ای تجسم کنید ، نماد خالی خود را در زیر انتخاب کنید نام در سمت چپ فضای کاری خود قرار دهید.
  7. پس از برجسته شدن نام عروسک خود ، نماد را انتخاب کنید صحنه جدیدی اضافه کنید در پایین پنجره مستقیم نامگذاری کنید .
    در Character Animator یک صحنه عروسک اضافه کنید

اکنون که الگوی شما وارد و منتشر شد ، وقت آن است که با ویژگی های مختلف موجود در الگو آشنا شوید.

ابزارهای کشیده از قبل پیکربندی شده را مشاهده کنید و ویژگی های تشخیص چهره را با وب کم خود مشاهده کنید. فراموش نکنید که تنظیمات دوربین و میکروفون نیز به درستی پیکربندی شده است.

مرتبط: راهنمای مبتدیان برای Adobe Character Animator

3. ظاهر عروسک خود را در فتوشاپ ویرایش کنید

اکنون می توانید با استفاده از تمام انیمیشن ها و ویژگی هایی که الگو می تواند تنظیمات مختلفی را برای شخصیت خود انجام دهید. با دنبال کردن مراحل زیر ، خواهید دید که شخصی سازی شخصیت شما چقدر آسان است.

  1. فضای خالی برگه را انتخاب کنید نام در سمت راست فضای کاری خود قرار دهید.
  2. پیدا کردن ویرایش> ویرایش اصلی از لیست با این کار عروسک شما در Adobe Photoshop باز می شود.
    عروسک خود را در Adobe Photoshop ویرایش کنید
  3. برای جایگزینی یک ویژگی صورت مانند بینی ، به بروید + خالی> فصل> بینی در لیست لایه ها.
  4. با پوشه مشخص شده دماغ روی نماد کلیک کنید یک لایه جدید ایجاد کنید .
    به لایه بینی در فتوشاپ بروید
  5. مکث یا حذف کنید کلاس نامگذاری شده [استبدال] در پوشه بینی.
  6. لایه تازه ایجاد شده را علامت گذاری کرده و بینی جدید را با استفاده از ابزاری که انتخاب کرده اید ترسیم کنید. در این مثال ما استفاده کردیم دایره بدون پر کردن و رئوس مطالب سیاه.
    یک عروسک بینی جدید در فتوشاپ بکشید
  7. برای تنظیم ویژگی ، مانند تغییر رنگ زبان برای مکان های خاص دهان ، به بروید + خالی> فصل> دهان در پنجره لایه ها.
  8. به طور پیش فرض ، موقعیت دهان تنظیم خواهد شد خنثی لیکون می بینیم . قابلیت مشاهده حالت را خاموش کنید بی طرف از هنگام تعمیر آیکون چشم انداز .
    به لایه Mouth در فتوشاپ بروید
  9. حالا بدو چشم انداز لایه L. سپس با یک بار کلیک بر روی لایه L علامت گذاری کنید.
    لایه جایگزین را در فتوشاپ راه اندازی کنید
  10. پیدا کردن بسته بندی سطل از جعبه ابزار خود
  11. رنگ مورد نظر برای تغییر برگه را انتخاب کنید ، سپس کلیک کنید موافق به “ .
  12. روی برگه کلیک کنید تا آن را با رنگ مورد نظر پر کنید.
    رنگ زبان عروسک ها را در فتوشاپ تغییر دهید
  13. پیدا کردن پرونده> ذخیره کنید . تغییرات شما تا زمانی که شغل خود را حفظ نکنید ظاهر نمی شود.
  14. به من برگرد Adobe Character Animator ، و به طور خودکار به روز می شود. اکنون تغییرات شما نمایان می شوند.
    تغییرات عروسک را در Character Animator مشاهده کنید

همانطور که مشاهده می کنید ، تغییرات در این الگو می تواند گسترده باشد. قطعاً می توانید با این کار لذت ببرید – دندانهای سرگرم کننده ، لباس های جدید یا مدل موهای عالی اضافه کنید.

4- دامنه حرکت عروسک های خود را در Character Animator ویرایش کنید

هنگامی که این تغییرات را در عروسک جدید خود ایجاد کردید ، ممکن است بخواهید نحوه حرکت عملکردهای مختلف آن را تغییر دهید. خوشبختانه ، شما به راحتی می توانید دامنه حرکت شخصیت خود را برای عملکردهای مختلف تنظیم کنید.

مراحل زیر شما را در تنظیم ابروهای عروسک راهنمایی می کند. با یادگیری نحوه تنظیم ابروهای شخصیت خود ، به راحتی می توانید حرکات شخصیت خود را برای سایر عملکردها نیز تنظیم کنید.

  1. قفل شخصیت خود را در Character Animator باز کنید.
  2. وقتی داخل هستید حالت ضبط پنجره ای را مشاهده خواهید کرد خواص در سمت راست
    حالت ضبط انیماتور شخصیت
  3. پیکان کشویی کنار را انتخاب کنید صورت برای دیدن همه تنظیمات ویژگی های چهره شخصیتان.
  4. تنظیم قدرت ابروها از جانب 75 درصد من 150 درصد . اکنون از وب کم خود استفاده کرده و ابروهای خود را به بالا و پایین حرکت دهید. می توانید در 75 درصد ابروها را روی عروسک خود ببینید. با این حال ، با 150 درصد ، آنها از چهره عروسک می پرند و یک شکل متحرک تر ایجاد می کنند.
    ابرو را در Character Animator تنظیم کنید
  5. برای شخصی سازی عروسک هنگام راه رفتن ، هر گزینه را کاوش کنید. تنظیم عالی دیگری که می توانید امتحان کنید این است افزایش شیب ابروها که به عروسک شما چهره خشمگین تری نشان می دهد.

مرتبط: نحوه استفاده از Mixamo برای متحرک سازی مدلهای سه بعدی سفارشی

5- محرک ها و تراکتورهای عروسک ها را تنظیم کنید

ماشه ها و تراکتورها چیزی هستند که عروسک شما را زنده می کنند. راه اندازها حرکات خاصی هستند که با فشار دادن یک کلید خاص روی صفحه کلید “تحریک” می شوند.

ابزارهای کشویی برای عروسک شما نکات ویژه ای است که به شما امکان می دهد قسمت خاصی از بدن را با ماوس کلیک کرده و بکشید و حرکت دلخواه را ایجاد کنید.

با استفاده از این الگوی عروسک خالی ، اکنون چندین لانچر و ابزار کشیدن وجود دارد. با دنبال کردن مراحل زیر ، می توانید این تنظیمات را متناسب با عروسک سفارشی خود بررسی و تنظیم کنید.

  1. در Character Animator ، عروسک سفارشی خود را در Character Animator باز کنید حالت دکل .
    در Character Animator به حالت Rig بروید
  2. برای مشاهده ابزارهای طراحی از قبل موجود ، عروسک خود را از لیست عروسک های سمت چپ شخصیت خود انتخاب کنید.
  3. در سمت راست ، در یک پنجره خواص لیستی مشاهده خواهید کرد دراگر در حال سقوط پیکان را برای نشان دادن ابزارهای طراحی شده در عروسک خود انتخاب کنید.
    تنظیمات لغزنده در Character Animator
  4. در اینجا می توانید برد علامت تراکتور خود را با علامت زدن در کادر تنظیم کنید دامنه محدوده . دامنه مورد نظر خود را در قسمت ارائه شده وارد کنید.
    دامنه حرکت را با کشیدن در Character Animator تنظیم کنید
  5. تراکتور خود را تنظیم کنید تا ثابت کند اگر من او بودم یا برگردید تا استراحت کنید در موقعیت اصلی خود ، با استفاده از منوی کشویی بعد از حرکت . اگر مشخص کنید بازگشت به راحتی همچنین می توانید زمان قبل از خواب را تنظیم کنید.
    پس از انتقال تنظیمات به Character Animator ، لغزنده شوید
  6. محرک های عروسک را بررسی کنید و آنها را در یک پنجره اصلاح کنید فعال سازی در سمت چپ قسمت عروسک. این الگوی عروسک خالی دارای هفت محرک داخلی است.
  7. شماره ابتدای ماشه دستور صفحه کلید برای فعال کردن آن است. برای تغییر این مورد ، کافیست روی شماره دوبار کلیک کنید و آن را به کلیدی که می خواهید در عوض استفاده کنید تغییر دهید.
    فعال سازی ها در شخصیت متحرک
  8. سرانجام ، برای مشاهده قسمت هایی از بدن که ماشه خاص آنها را تحت تأثیر قرار داده است ، روی موردی کلیک کنید کلاسها و تکرارها در پایین پنجره راه اندازها .
    مشاهده قسمتهای مربوط به پخش کننده در Character Animator

Adobe Character Animator گزینه های سرگرم کننده زیادی را ارائه می دهد

همانطور که احتمالاً می دانید ، Adobe Character Animator دارای ویژگی ها و عملکردهای مختلفی است که می توانید آنها را مشاهده کنید. اگر نمی خواهید شخصیت خود را از ابتدا خلق کنید ، استفاده از الگوهای عروسک خالی یا حتی استفاده از سایر الگوهای عروسک آنلاین موجود می تواند باعث شود شما انیمیشن های سفارشی را در کمترین زمان ایجاد کنید.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *