این مارک که بخش بزرگی از بازار را هدف قرار داده است ، در صنعت لباس زیر سعی در تفکر معماری دارد


—- چرا سینه ها اینقدر بزرگ هستند؟

—- (تقریباً برنج می اندازد) این یک مزیت است.

—- اما من خیلی ناراحتم

این مکالمه ای است که بین همکلاسی های دبیرستان من و والدینم هنگام صرف شام انجام شده است. همچنین ، از یک طرف ، تفاوت های شناختی بین دختران مسن و کسانی که بر پستان آنها تأثیر می گذارد را منعکس می کند.

به عنوان دختری با سینه های بزرگ ، اگرچه پس از گوش دادن به این پست بی ادبانه خندیدم ، اما مشکلات او را نیز درک می کنم.

به دلیل عدم آموزش کافی جنسی ، رشد زیاد سینه ها در طول دوره رشد بسیار نگران کننده است. و توانایی نگهداری لباس زیر برای همسالان باعث شکنجه شدن کلاس PE خواهد شد. من تازه دبیرستان رفتم و همان مارک مادرم و سبک های لباس زیر مشابه آن را پوشیدم.

هر چه پیرتر شدم ، فهمیدم که گزینه های زیادی برای مارک های لباس زیر در بازار وجود ندارد. و مهمتر از همه ، خرید لباس زیر راحت آسان نیست ، حتی اگر قبل از خرید آن را امتحان کرده باشید.

شاید یک دختر شیرده می داند که از داشتن لباس زیر زنانه مناسب چقدر خوشحال است.

آپو ، طراح اصلی تافی پای Apu ، آهی کشید. تافی پای ، در سال 2015 تاسیس شد ، شرکتی است که لباس زیر زنانه را برای زنان CK Cup طراحی می کند. در نوامبر سال 2020 ، فروش سالانه تافی پای بیش از 100 میلیون یوان بوده و در دسته سوتین های بزرگ و سوتین های دخترانه قرار دارد. ابتدا محصول

▲ بهترین فروش پای شیرین و شیرین با تافی

برخلاف مدل ساده انتخاب “بی اندازه” که از طرف اوبراس حمایت می شود ، تافی پای اندازه و شکل لیوان را بر اساس لباس زیر زنانه سنتی بهبود می بخشد و تفکر معماری را در طراحی محصول ادغام می کند تا “تغییر” بیشتر “تغییر” برای دختران مسن با پستان ایجاد شود. پشتیبانی بیشتر

ساخت لباس زیر زنانه یک تجارت فناوری است و تافی پای تصمیم گرفت با سیستم حجم صدا شروع به کار کند.

به طور کلی ، هنگام خرید لباس زیر ، باید پارامترهای بالا و پایین سینه را اندازه گیری کنیم و سپس می توانیم آنها را در فرمول محاسبه مارک های مختلف برای محاسبه اندازه قرار دهیم. (بله ، فرمول محاسبه از مارک به مارک دیگر متفاوت است.)

در حقیقت ، این واقعیت را نشان می دهد که لباس زیر زنانه سنتی وضعیت پستانها را از یک بعد نسبتاً ثابت در نظر می گیرد.

تافی پای برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب اندازه مناسب لباس زیر ، مجموعه ای از “سیستم اندازه پستان” خود را ایجاد کرده است که از هفت داده و سه اندازه پستان برای تعیین وضعیت پستان یک زن استفاده می کند. این هفت داده عبارتند از:

  • داده های مربوط به مجسمه پایین در حالت سفت شدن.
  • مجسمه مجسمه بالایی هنگامی که بدن به حالت ایستاده ، بیش از 45 درجه خم شده و بیش از 90 درجه خم شده است.
  • محیط افقی جعبه های چپ و راست ؛

با استفاده از این داده ها ، کاربران می توانند از “دستیار اندازه آب نبات” آنلاین برای تبدیل اندازه خود استفاده کنند ، یا می توانند مستقیماً به فروشگاه اندازه گیری آفلاین بروند.

داده ها و ملاحظات بعدی غنی تر برای “هم تراز کردن نیروها” با مواد در حین طراحی است.

برای Apu ، یک طراح با تجربه در معماری ، هر قسمت از مینی سوتین عملکرد واضحی دارد و معماری معماری را ادغام می کند:

بسیاری از مردم فکر می کنند که پشتیبانی لباس زیر فقط باید به چرخ های فولادی متکی باشد. در واقع ، چرخ های فولادی فقط “عملکرد بسته شدن” را انجام می دهند. پشتیبانی به تعیین نقطه کانونی در لباس زیر ، طراحی مناطق مختلف فنجان و قرار دادن اندازه های مختلف بستگی دارد. پشتیبانی از گرانش برای کار دینامیک قفسه سینه.

شما نه تنها نحوه توزیع وزن سینه های او به طور مساوی و راحت در بدن را در نظر خواهید گرفت ، بلکه همچنین در نظر خواهید گرفت که سینه های او با ورزش یا حتی تنفس تغییر خواهد کرد.

علاوه بر این ، Apu برای دستیابی به اثر “سینه های بزرگ کوچک به نظر می رسد” از “اصل نور و سایه” در معماری استفاده کرده است.

در بازار ، بسیاری از سوتین هایی که ادعا می کنند “پستانهای درشت و کوچکتر به نظر می رسند” برای رسیدن به اثر مناسب فشرده شده و پوشیدن آنها ناراحت کننده است. محصولات تافی پای به گونه ای طراحی شده اند که با کاهش قوس و کاسه فنجان و صاف نمودن سطح فنجان ، جلوه ای کوچک و قابل مشاهده بر روی پستانها ایجاد می کنند.

بر اساس این سیستم ، تافی پای 49 شکل فنجان منحصر به فرد و 54 اندازه برای خدمت به زنان از اشکال و اندازه های مختلف پستان توسعه داده است.

به دلیل پیچیدگی اندازه محصول و اشکال فنجان ، ریخته گری های موجود در بازار نمی توانند نیاز آنها را برآورده کنند. تافی پای کارخانه تولید لباس زیر الاستیک خود را در شنژن در سال 2017 تاسیس کرد.

کاربران را به کارمندان خود تبدیل کنید ، که از نزدیک با مشتریان در ارتباط هستند

تافی پای احتمالاً یک علامت تجاری از تیم Douban است.

بنیانگذار پای تافی “دا بای” یک مرد است. دلیل پیوستگی محکم او به لباس زیر باید در زمان بارداری و شیردهی همسرش برگردد. او از عدم توانایی خود در یافتن لباس زیر مناسب ناراحت شد و دریافت که نمی تواند لباس زیر مناسب پیدا کند و در بخش لباس زیر قفسه سینه یک شکاف وجود دارد.

تیم مingسس تیم تافی پای

وی بعداً فلسفه کارآفرینی خود را با گروه سوتین دوبان در میان گذاشت و نه تنها با چندین زن که مارک های خارجی را خریداری کرده و سعی در تحقیق داشتند ، ملاقات کرد ، بلکه شرکای کارآفرینی ، کارمندان و مصرف کنندگان اصلی خود را نیز یافت.

گزارش شده است که وقتی پای تافی نسل اول محصولات را ایجاد می کند ، بیش از صد نفر از فعال ترین جامعه را گرد هم می آورد و برای ایجاد محصولاتی که همه فکر می کنند به اندازه کافی خوب هستند ، با طراحان همکاری می کند.

تاکنون ، هر محصول تافی پای هنوز باید بیش از 20 مرحله آزمایش قبل از تولد را پشت سر بگذارد ، و میزان تایید آزمایشات بالاتنه توسط صدها نفر به بیش از 70 درصد رسیده است. علاوه بر این ، اندازه دسته اول تولید نیز تاحدودی کنترل می شود و از 3 تا 6 ماه پس از انتشار با بازخورد شروع می شود و سپس دوباره هر دو سال یا یک بار دیگر تنظیم می شود.

تاریخچه توسعه مارک تافی پای ژن DTC (مصرف کننده) را نیز تعیین می کند. گزارش شده است که 70٪ از کارکنان تیم تافی پای قبل از پیوستن به کاربران تافی پای وفادار بوده اند. دا بای یک بار گفته است که میزان خرید سالانه پای تافی حدود 35٪ است.

علاوه بر این ، تافی پای اکنون در حال ساخت یک تیم مشاوره است تا از طریق روش های آنلاین و آفلاین ، مشاوره دقیق در مورد لباس زیر و ساییدگی را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

در سال 2019 ، تافی پای اولین فروشگاه تجربه آنلاین خود را در گوانگژو افتتاح کرد و همچنین مدتی است که آن را امتحان کرده است.

وقتی طبق زمان قرار ملاقات وارد فروشگاه شدم ، کارمند در ابتدا به من در اندازه گیری کمک نکرد ، اما ابتدا او از عادت های معمول لباس پوشیدن من با توجه به لیست ، نوع سوتینی که می خواستم بخرم ، ترجیحات من اطلاع داشت. برای مواد توری و موارد دیگر.

در روند آزمایش داده ها و آزمایش لباس زیر ، می توانم نگرانی نویسنده را نسبت به احساسات مشتری احساس کنم.

به عنوان مثال ، در مراحل آزمایشات ، هنگامی که کارمند باید به من کمک کند موقعیت پستانها و لباس زیر را تنظیم کنم ، ابتدا توضیح خواهد داد که دستان او مستقیماً به پستانهای من لمس می شود ، عمدتا برای اصلاح موقعیت پستانها ، سپس برای اصلاح ؛

علاوه بر این ، روند تلاش برای پوشیدن لباس زیر باعث می شود که احساس کنم در یک “گروه ستایش” قرار دارم – در طی یک دوره تلاش برای لباس زیر متفاوت ، هر بار که لباس های نسبتاً استاندارد بپوشم ، از کارکنان فروشگاه تحسین می کنم. : “بله ، شما لباس خوبی می پوشید. “فقط موقعیت لبه فولادی را تنظیم کنید تا خوب شود.”

پس از اتمام آزمایش و آزمایش ، پروتكلی از تست تافی پای از طریق WeChat دریافت كردم ، كه 7 گزاره من را لیست كرده و اندازه دقیق محصولات مختلف تافی پای را برای من مشخص كرده است.

بر اساس این گزارش ، من دیگر نگران اندازه بودن هنگام انتخاب محصولات پای تافی به صورت آنلاین نیستم.

گزارش شده است که بین سالهای 2022 و 2024 ، تافی پای قصد دارد به 100 شهر کشور وارد شود ، انواع مختلف فروشگاه های تجربی را با توجه به نیازهای محلی ایجاد کند و برای انتشار دانش و دانش در مورد پستان با دانشگاه ها و م institutionsسسات تحقیقاتی همکاری کند.

تاریخچه جدید لباس زیر چینی تازه آغاز شده است

طبق Cinda Securities: گزارش ویژه لباس زیر زنانه 2019 ، صنعت لباس زیر محلی فقط در دهه 1980 به طور رسمی آغاز به کار کرد.

در سال 1996 ، وی موسسه فناوری مد پکن و شرکت لباس زیر Aimer ، Ltd. همراه با اولین م instسسه تحقیقاتی ارگونومی حرفه ای در چین ، متخصص در تحقیق و توسعه محصولات مجسمه سازی بدن برای زنان چینی ؛

تا چند سال پیش ، بسیاری از مارک های داخلی لباس زیر زنانه مستقیماً از سبک ها و اندازه های خارجی برای تولید محصولات استفاده می کردند و تعداد کمی از آنها به طور خاص برای زنان چینی ساخته می شد.

طبق آمار Euromonitor ، غلظت بازار مارک های TOP5 در بازار لباس زیر چینی چین در سال 2018 تنها 6.6٪ است ، در حالی که غلظت مارک های TOP5 در ژاپن ، ایالات متحده و سایر کشورها برای مدت مشابه بیش از 40٪ است. در عین حال ، هر سال به تعداد زنان چینی که سوتین می پوشند ، افزایش می یابد. این بدان معنی است که بازار لباس زیر چینی هنوز یک اقیانوس آبی است.

اکنون ، مارک های لباس زیر محلی DTC ، به نمایندگی از تافی پای ، اوبراس ، جیائو نی ، Inner و Outer ، با تفکر آنلاین و شروع به ارائه فرصت های بیشتر به مصرف کنندگان ، به جوانان نزدیک می شوند. Apu در مورد طراحی لباس زیر گفت:

من هرگز پشیمان نشده ام که معمار نیستم ، بنابراین آیا اکنون برای هر زن جوانی معماری طراحی می کنم؟ این دشوارتر به نظر می رسد

در حقیقت ، لباس زیر کوچک است ، اما چالش آن کوچک نیست.

# خوش آمدید برای پیگیری حساب رسمی WeChat Aifaner: Aifaner (شناسه WeChat: ifanr) ، مطالب جالب تری در اسرع وقت به شما ارائه می شود

تخته سه لا Ai لینک اصلی · مشاهده نظرات · سینا ویبو



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *