9 مشکل رایج با iCloud در iPhone و iPad (و نحوه رفع آنها)


هر کسی که دارای دستگاه اپل باشد احتمالاً از iCloud نیز استفاده خواهد کرد. این سرویس ذخیره سازی ابری همگام سازی عکس ها ، تقویم ها ، اسناد و موارد دیگر را در تمام محصولات Apple شما آسان می کند. اما اگر iCloud کار نکند ، ممکن است دسترسی به همه داده ها را از دست بدهید!

ما لیستی از رایج ترین مشکلات iCloud در وب و نحوه رفع آنها را جمع آوری کرده ایم. بنابراین ، خواه مشکلی در بارگیری نکردن iCloud داشته باشید یا نتوانید از طریق iPhone به iCloud وارد شوید ، می توانید نحوه حل مشکل خود را در زیر بیابید.

1. نمی توانید به iCloud متصل شوید

اولین مرحله ای که دستگاه شما نمی تواند به iCloud متصل شود ، اطمینان از اتصال همه سیستم های Apple به اینترنت است. به وب سایت Status System Apple بروید و مطمئن شوید که در کنار هر سرویس مربوط به iCloud یک دایره سبز وجود دارد.

نمادهای با اشکال مختلف به رنگ های زرد یا قرمز نشان می دهد که اپل با این سرویس دچار مشکل شده است. اگر iCloud در حال حاضر در دسترس نباشد ، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید جز اینکه منتظر بمانید تا اپل آن را برطرف کند.

اگر iCloud کار کرد و کار کرد ، ممکن است شرایط جدیدی وجود داشته باشد که قبل از برقراری ارتباط مجدد با آن موافقت کنید. برنامه را باز کنید تنظیمات در iPhone یا iPad خود و در بالا روی نام خود ضربه بزنید. یک پنجره بازشو از شما می خواهد که در صورت وجود با شرایط جدید موافقت کنید.

در غیر این صورت ، باید از طریق iCloud در iPhone یا iPad خود خارج شوید ، سپس دوباره وارد سیستم شوید. برای انجام این:

  1. قابل اعتماد و متخصص تنظیمات> [اسمك] .
  2. به پایین بروید و روی ضربه بزنید لغو اشتراک .
  3. در صورت درخواست ، رمز ورود Apple ID خود را وارد کنید تا متوقف شود در حال دویدن مال من را پیدا کن
  4. داده هایی را که می خواهید در دستگاه خود نگه دارید انتخاب کنید – هر چیزی را که ذخیره نمی کنید همچنان در iCloud ذخیره شود – سپس روی ضربه بزنید لغو اشتراک .
  5. تبدیل به تنظیمات برای ورود مجدد با Apple ID خود.

2. iCloud داده ها را بین دستگاه ها همگام سازی نمی کند

هنگام کار ، iCloud همه چیز را بدون دردسر توسط شما همگام سازی می کند. این بدان معنی است که می توانید به عنوان مثال از یکی از دستگاه ها عکس بگیرید و بلافاصله با سایر دستگاه های شما همگام سازی می شود.

متأسفانه ، iCloud همیشه روان کار نمی کند. در این صورت ، نکات عیب یابی iCloud می تواند آن را برطرف کند. آنها را یکی یکی امتحان کنید:

  1. دستگاه خود را خاموش کرده و قبل از راه اندازی مجدد آن یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  2. برای آزمایش اتصال اینترنت ، فیلم را در YouTube یا موارد مشابه بارگذاری کنید. اگر سرعت آن کم است ، روتر خود را مجدداً راه اندازی کنید تا ببینید آیا با این کار برطرف می شود.
  3. قابل اعتماد و متخصص تنظیمات> [اسمك] در هر دستگاه و مطمئن شوید که دقیقاً از همان حساب Apple ID استفاده کرده اید. در غیر این صورت ، با جزئیات صحیح دوباره وارد سیستم شوید.
  4. بازدید تنظیمات> [اسمك]> iCloud و همه سرویس هایی را که می خواهید همگام سازی کنید روشن کنید.
گالری عکس (3 عکس)

پس از دنبال کردن این مراحل ، در برنامه iCloud (مانند یادداشت ها) تغییری ایجاد کنید تا آزمایش همگام سازی آن با سایر دستگاه های شما انجام شود. حدود 10 دقیقه صبر کنید تا iCloud داده های شما را همگام سازی کند.

3. برنامه های شخص ثالث در iCloud ذخیره نمی شوند

برخی از برنامه های شخص ثالث داده ها را در iCloud ذخیره می کنند و به آنها امکان همگام سازی در همه دستگاه های Apple شما را می دهد. آنها معمولاً این کار را به طور خودکار انجام می دهند ، اما اگر برنامه ها همانطور که انتظار دارید همگام سازی نشوند ، ممکن است لازم باشد تنظیمات را خودتان تغییر دهید.

با دنبال کردن این مراحل ، تنظیمات همگام سازی iCloud را در هر یک از دستگاه های Apple خود بررسی کنید:

  1. قابل اعتماد و متخصص تنظیمات> [اسمك]> iCloud .
  2. از طریق لیست پیمایش کنید و برنامه هایی را که می خواهید از طریق iCloud همگام سازی شوند ، راه اندازی کنید.
  3. اگر برنامه ای لیست نشده است ، برای پشتیبانی بیشتر با توسعه دهنده تماس بگیرید.
گالری عکس (3 عکس)

نیازی نیست که همه برنامه های موجود در این لیست را فعال کنید – فقط برنامه هایی که در واقع می خواهید با iCloud استفاده کنید.

4- تنظیمات iCloud شما هرگز به روزرسانی را متوقف نمی کنند

این صفحه شارژ مداوم معمولاً در صورت عدم امکان ورود به iCloud از طریق iPhone یا iPad ، اغلب هنگام تنظیم دستگاه جدید ، ظاهر می شود. قبل از اقدام به تعمیر آن حداقل پنج دقیقه صبر کنید.

گاهی اوقات یک هشدار نشان می دهد که به دلیل مشکلی در اتصال به iCloud نمی توانید وارد سیستم شوید. اگر بعد از پنج دقیقه هنوز روی صفحه به روزرسانی iCloud هستید:

  1. دستگاه خود را خاموش کرده و قبل از راه اندازی مجدد آن یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  2. اگر دستگاه شما پاسخ نداد ، مراحل را برای راه اندازی مجدد اجباری iPhone یا iPad خود دنبال کنید.
  3. پس از راه اندازی مجدد دستگاه ، قفل را باز کنید تنظیمات و دوباره سعی کنید وارد iCloud شوید.

5. هنگام ورود به سیستم ، خطای احراز هویت iCloud رخ می دهد

بیشتر اوقات ، وقتی نمی توانید به iCloud وارد شوید ، به این دلیل است که نام کاربری یا رمزعبور اشتباه وارد کرده اید. اما گاهی اوقات به نظر می رسد خطا احراز هویت حتی وقتی از اعتبارنامه صحیح استفاده می کنید.

در صورت دریافت این پیام یا پیام های عدم موفقیت در تأیید اعتبار:

  1. به وب سایت Apple ID بروید.
  2. برای ورود به سیستم از نام کاربری و گذرواژه Apple ID خود استفاده کنید.
  3. اگر هنوز نمی توانید وارد سیستم شوید ، روی ضربه بزنید Apple ID یا رمز ورود خود را فراموش کرده اید؟ برای تنظیم مجدد اطلاعات ورود به سیستم

6. iCloud می گوید شما یک دستگاه پشتیبانی نشده یا Apple ID دارید

ممکن است شما در شرایط غیرمعمول Apple ID ایجاد کرده باشید که می تواند با iCloud مشکل ایجاد کند. به طور معمول ، اگر Apple ID شما با سایر سرویس های Apple – مانند App Store یا iTunes – کار کند ، مشکلی با iCloud وجود ندارد.

به همین ترتیب ، ممکن است مشکل در دستگاه شما باعث شود که iCloud فکر کند پشتیبانی نمی شود.

اگر Apple ID شما با هیچ یک از سرویس های Apple کار نمی کند ، یا اگر Apple ID شما با دستگاه شما کار نمی کند ، مستقیماً با پشتیبانی Apple تماس بگیرید.

7. فضای ذخیره سازی iCloud شما تمام شده است

اپل به 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud به صورت رایگان تعلق می گیرد ، اما این معمولاً برای دوام طولانی کافی نیست. وقتی فضای ذخیره سازی iCloud شما تمام شد ، دو راه برای رفع آن وجود دارد: آزاد کردن فضای بیشتری در حساب iCloud یا خرید فضای ذخیره سازی بیشتر در iCloud

اگر می خواهید فضای خالی بیشتری ایجاد کنید ، یاد بگیرید که چگونه فضای ذخیره سازی iCloud خود را مدیریت کنید و برخی از مطالب را در آنجا حذف کنید.

در غیر این صورت ، برای خرید فضای ذخیره سازی بیشتر iCloud این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. قابل اعتماد و متخصص تنظیمات> [اسمك]> iCloud> مدیریت ذخیره سازی .
  2. پیدا کردن برنامه ذخیره سازی را تغییر دهید .
  3. گزینه را برای به روزرسانی فضای ذخیره خود از لیست انتخاب کرده و رمز ورود Apple ID خود را وارد کنید تا اشتراک ماهانه خود را تأیید کنید.
  4. اپل فوراً هزینه شما را شارژ می کند و فضای ذخیره سازی بلافاصله در دسترس است.

اگر نمی توانید فضای ذخیره سازی iCloud خود را ارتقا دهید ، با رفتن به روش پرداخت Apple ID خود را بررسی کنید تنظیمات> [اسمك]> پرداخت و تحویل .

8. هنگام ورود به سیستم یا خارج شدن از iCloud ، تأیید اعتبار انجام نشد

ممکن است متوجه شوید که به همین دلیل نمی توانید از طریق iPhone یا iPad به سیستم iCloud وارد شوید تأیید ناموفق بود . بعضی اوقات به همین دلیل نمی توانید از iCloud خارج شوید. بیشتر اوقات ، این مشکلی در اتصال به اینترنت یا ورود به سیستم Apple ID است.

روش های مختلفی برای رفع آن وجود دارد:

  1. دستگاه خود را خاموش کرده و قبل از راه اندازی مجدد آن یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  2. برای آزمایش اتصال اینترنت ، فیلم را در YouTube یا سایت دیگری بارگذاری کنید. اگر سرعت آن کم است ، روتر خود را مجدداً راه اندازی کنید تا ببینید آیا با این کار برطرف می شود.
  3. با مراجعه به ، مطمئن شوید که تاریخ و زمان دستگاه شما صحیح است تنظیمات> عمومی> تاریخ و زمان . گزینه را روشن کنید اختصاص خودکار اگر در حال حاضر نیست.
  4. اگر دستگاه دیگری دارید که از همان Apple ID استفاده می کند ، به بروید تنظیمات> [اسمك]> رمز ورود و امنیت> کد تأیید را دریافت کنید . اگر از احراز هویت دو عاملی با iCloud استفاده می کنید ، باید از این کد ورود استفاده کنید.

9. آیفون یا آیپد شما هنوز رمز عبور iCloud را می خواهد

وقتی از شما خواسته می شود اعتبارات iCloud خود را وارد کنید ، در میانه استفاده از iPhone یا iPad خود هستید. شما این کار را می کنید ، اما بعد از چند لحظه دوباره ظاهر می شود ، دوباره دوباره ، و غیره.

این یک مشکل قدیمی در iCloud است که هنوز هم گاه به گاه بروز می کند. هر یک از نکات عیب یابی iCloud می تواند این مشکل را برطرف کند:

  • دستگاه خود را خاموش کرده و قبل از راه اندازی مجدد آن یک دقیقه یا بیشتر صبر کنید.
  • قابل اعتماد و متخصص تنظیمات> [اسمك]> خروج سپس انتخاب کنید که هیچ داده ای در دستگاه شما ذخیره نشود. وقتی بیرون شدید ، به برگردید تنظیمات و برخیز خاطرات روزانه دسترسی یک بار دیگر
  • برای اطمینان از اینکه iCloud به درستی کار می کند به وب سایت Apple System Status مراجعه کنید.
  • برای بازنشانی گذرواژه Apple ID خود به وب سایت Apple iForgot مراجعه کنید ، سپس با رمز ورود جدید از طریق iPhone یا iPad به سیستم iCloud وارد شوید.
  • در آخر ، از iPhone خود پشتیبان تهیه کرده و آن را بازیابی کنید. این فرآیند می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد ، بنابراین پس از هر چیز دیگری آن را به عنوان آخرین چاره ذخیره کنید.

مشکلات iCloud خود را حل کنید تا بتوانید از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

صرف نظر از شرایط ، همیشه ناراحت کننده است که مشکلات با iCloud باعث می شود سرویس به درستی کار نکند. اکنون شما می دانید که چگونه رایج ترین خطاها را در iCloud پاک کنید.

اما اگر آیفون یا آیپد شما نیز نمی تواند در iCloud پشتیبان تهیه کند ، در این صورت می توانید در معرض خطر بالای از دست رفتن اطلاعات باشید.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *