فیس بوک یک مرکز شفافیت جدید با جزئیات سیاست های خود راه اندازی کرده است


فیس بوک لزوماً شفاف ترین مارک نیست ، اما به نظر می رسد که می خواهد آن را تغییر دهد. این شرکت برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد سیاست های خود ، مرکز جدید شفافیت آنلاین را راه اندازی کرده است.

فیس بوک یک مرکز شفافیت را برای توضیح سیاست ها راه اندازی کرده است

فیس بوک یک مرکز شفافیت آنلاین را برای توضیح بیشتر در مورد سیاست های خود راه اندازی کرده است. شهرت این شرکت به این است که همیشه شفاف نیست ، بنابراین این افزودنی جدید باعث تغییر آن خواهد شد.

فیس بوک اعلام کرده است که مرکز شفافیت خود را در فوریه 2021 دوباره راه اندازی خواهد کرد.

اکنون ، همانطور که در یک پست فیس بوکی بیان شد ، این شرکت در حال حاضر مرکز شفافیت جدیدی را راه اندازی کرده است. این مرکز اطلاعاتی در مورد سیاست های فیس بوک و نحوه تدوین ، به روزرسانی و اجرای آنها ارائه خواهد کرد.

هرکسی که می خواهد از مرکز جدید شفافیت بازدید کند می تواند از طریق یک سایت خاص در فیس بوک این کار را انجام دهد.

فیس بوک علاوه بر اطلاعات در مورد سیاست های خود و نحوه اجرای آنها ، همچنین نحوه مبارزه با اطلاعات نادرست انتخابات و هیئت نظارت را توضیح می دهد. بازدید کنندگان همچنین به راحتی به گزارش های شفافیت فیس بوک که معمولاً ارسال می کنند دسترسی خواهند داشت.

مرتبط: شورای سانسور فیس بوک چیست و چه کاری انجام می دهد؟

سخنگوی فیس بوک گفت: “ما همچنان به تلاش خود برای یکپارچگی ادامه می دهیم تا اطلاعات بیشتری اضافه کنیم و مرکزی برای شفافیت ایجاد کنیم.” از این به نظر می رسد واضح است که فیس بوک مرکز را بسیار جدی می گیرد و به مرور به روزرسانی می کند.

تمرکز جدید فیس بوک بر شفافیت

به نظر می رسد با راه اندازی مرکز شفافیت ، فیس بوک تمرکز جدیدی بر شفافیت داشته و آن را بسیار جدی می گیرد.

این مرکز اطلاعات زیادی درباره حریم خصوصی و اطلاعات مربوط به داده ارائه نمی دهد ، همان چیزی که احتمالاً بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. اما دیدن این رویکرد جدید از سوی شرکت بسیار جالب است.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *