نحوه پیگیری ساعات کار مستقل با استفاده به موقع


خواه یک فریلنسر باشید و یا یک مالک مشاغل کوچک ، برنامه های ردیابی زمان برای افزایش بهره وری شما ضروری است. با Timely می توانید زمان ، پروژه ها و اعضای تیم را پیگیری کنید. این نرم افزار فرصت هایی را برای برنامه ریزی تیمی و مدیریت پروژه فراهم می کند.

اگر کارگر کنسرت هستید یا یک تیم حرفه ای خلاق را مدیریت می کنید ، می توانید با برنامه Timely بهره وری را افزایش دهید. در این مقاله نحوه پیگیری اتوماتیک ردیابی زمان در پروژه ها یا شرکت های مستقل خود شرح داده خواهد شد.

برنامه را در زمان مناسب شروع کنید

این برنامه وظایف اصلی اداری را که فریلنسرها یا صاحبان مشاغل باید به موقع انجام دهند ، انجام می دهد. می توانید در دوره آزمایشی رایگان به موقع مشترک شوید و ویژگی های آن را جستجو کنید تا ببینید آیا برای شما یا تجارت شما مناسب است. برای ثبت نام ، این مراحل را دنبال کنید:

1. شما باید از صفحه اصلی به موقع بازدید کنید.

2. یک دکمه پیدا خواهید کرد دارم شروع می کنم نسخه دوره آزمایشی رایگان 14 روزه سمت راست بالا کلیک دکمه.

3. اکنون باید صفحه ای مشاهده کنید اشتراک، ابونمان. می توانید با استفاده از حساب Google یا Apple ثبت نام کنید. به جای آن وارد شوید ایمیل برای کار و نام کامل و ترافیک برای شروع دوره آزمایشی رایگان.

4- پس از ثبت نام ، صفحه ای مشاهده خواهید کرد جزئیات فضای کاری . اطلاعات اولیه را وارد کنید برای شرکت و تیم خود ، سپس کلیک کنید بعد .

5. روی صفحه فضای کاری خود را آماده کنید ، می توانید جزئیات پروژه فعلی را از برنامه هایی مانند Toggl و Harvest وارد کنید.

6. اگر از Toggl ، Harvest یا برنامه های دیگر برای صرفه جویی در وقت استفاده نمی کنید ، می توانید با وارد کردن یک پروژه جدید ایجاد کنید نام و نام مشتری پروژه .

7. کنترل پنل زیر را مشاهده خواهید کرد:

8- شما باید با کلیک روی پیوند موجود در نوار آبی رنگ بالای صفحه ، حافظه هوش مصنوعی را بارگیری کنید 0 ساعت – 0 دلار .

9. وقتی بارگیری کامل شد ، می توانید برنامه را نصب کنید حافظه هوش مصنوعی در کامپیوتر شما.

10. پس از نصب ، باز کن برنامه پس بیایید به طور خودکار وارد می شود. پس از ورود به برنامه حافظه AI ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

11. می توانید برنامه AI را روی Memory ببندید. در پس زمینه اجرا می شود و در فهرست پنهان می ماند نمادهای پنهان را نشان دهید که در منطقه اعلان ویندوز .

مرتبط: بهترین گزینه ها برای برنامه Toggl برای ردیابی زمان

یک سابقه دقیق فاکتور تجاری ایجاد کنید

وقت گیر بودن فناوری هوش مصنوعی وظیفه گرفتن ساعتهای پرداختی برای پروژه های فعلی را به طور خودکار انجام می دهد. نیازی به فعال سازی سیستم ردیابی نیست. همچنین ، تمام سوابق زمانی در ذخیره می شوند گاهشماری یکی بنابراین شما مجبور نیستید داده ها را از اسناد مختلف جمع آوری کنید.

علاوه بر این ، Timely با سبک کار مستقل مطابقت دارد. در طول پروژه ساعات کاری پراکنده را در یک فریم ترکیب می کند. مراحل زیر را امتحان کنید تا به ورودی های تولید شده توسط AI در ثبت حافظه عادت کنید:

1. هنگامی که به موقع وارد فضای کاری خود شدید ، روی نماد کلیک کنید ساعت در پانل سمت چپ

2. دو بخش در تاریخ خواهید دید. زبانه در سمت چپ ورودی های ورودی را نشان می دهد که به طور خودکار توسط حافظه AI جمع می شوند.

3. سمت راست را نشان می دهد لیست یا یک نمایشگر برنامه برای فعالیتهای امروز

4. در بخش گاهشماری روی منوی کشویی کلیک کنید برای ادغام برای وارد کردن وظایف و گزارش های روزانه از هر ابزار دیگری مانند Asana، Jira، Zoom، Office 365، Gmail و موارد دیگر.

5. نمایش می دهد برنامه برای فعالیت های خود یک ساعت سرعت داشته باشید. همچنین یک نمودار میله ای برای تجسم مقایسه استفاده از برنامه وجود دارد. برای دیدن نام برنامه ، زمان صرف شده و جزئیات پروژه ، روی هر مورد موجود در جدول زمانی حرکت کنید.

6. اگر متوجه شدید که موردی در تاریخ وجود ندارد ، می توانید بر روی نماد کلیک کنید حذف در گوشه بالا سمت راست فعالیت قرار دارد.

7. در سمت چپ ، روی یکی از موارد نمایش داده شده کلیک کنید تا پانل شخصی سازی باز شود. اکنون می توانید چندین قسمت مهم مانند سر کار ، نام پروژه، میدونی؟ و زمان ضبط.

8- در زیر نمایشگر زمان ضبط ، مواردی از جمله مشاهده خواهید کرد از و به ، کپی 🀄، تایمر ، طرح، نقل قول والتاريخ. برای اجرای خودکار تغییرات در کارهای گرفته شده می توانید از این گزینه ها استفاده کنید.

9. می توانید وظایف را ویرایش کنید به شرطی که علامت گذاری نشده باشند.

مرتبط: نحوه ردیابی ساعات کار مستقل در برنامه Upwork

زمان را وارد کنید

برای انطباق با سبک تجاری خود ، Timely به شما امکان می دهد سوابق دستی را وارد کنید. روش های مختلفی برای ذخیره دستی یک کار در یک برنامه وجود دارد ، مانند تایمر ، زمان سنج ، زمان برنامه ریزی ، زمان صرفه جویی شده و غیره. برای ارسال یک ثبت دستی به صورت دستی ، این مراحل را دنبال کنید:

1. رفتن به بخش ساعتها در فضای کاری پروژه خود.

2. می توانید روی یک دکمه کلیک کنید به علاوه (+) یا یک دکمه ورودی جدید نمایش دادن ویرایشگر ساعت .

3. اکنون می توانید یادداشت های کاری خود را وارد کرده و یک پروژه را انتخاب کنید. برای صرفه جویی در وقت فعالیت ، تعداد ساعت و دقیقه را در قسمت “وارد کنید زمان ضبط و موارد فوق ارسال “ برای ذخیره ضبط.

4- همچنین می توانید با کلیک کردن زمان را وارد کنید از به ، و یک تایمر ، و طرح .

5- برای افزودن زمان جدید به هر دو برگه می توانید این مراحل را دنبال کنید. هفته “ و ” ماه “ همچنین. می توانید آن را در گوشه بالا سمت چپ صفحه پیدا کنید.

برای ثبت زمان دقیق ، بر روی برنامه ها حرکت کنید

برنامه به موقع تمام فعالیت های ردیابی زمان را در جدول های زمانی ثبت می کند. برای جدول زمانی شما سه طرح مختلف وجود دارد:

1. بخشی برای نمای امروز

نمای امروز تمام ساعات برنامه ریزی شده ثبت شده برای روز جاری را ثبت می کند. می توانید تاریخ نمایش را تغییر دهید امروز با کلیک بر روی نماد تقویم در سمت راست او ورودی های ضبط زمان در حافظه AI نیز در اینجا نشان داده می شوند.

از آنجا که برنامه حافظه خصوصی است ، باید ورودی ها را ذخیره کنید تا در برنامه خود ذخیره کنید. روی هر کار داخل کلیک کنید گاهشماری ، و یک ورودی در پنجره سمت چپ ظاهر می شود. پیدا کردن نام پروژه ، برچسب ها ، سپس زمان تکمیل ارسال را مرور کنید.

2. بخش نمای هفته

شما باید از تب View استفاده کنید هفته زیاد. مروری بر ساعتهای برنامه ریزی شده و ثبت شده هفته جاری پروژه را ارائه می دهد. می توانید از یک نماد استفاده کنید تقویم برای رفتن به هفته دیگری. همچنین می توانید برای جابجایی سوابق طی یک هفته بکشید و رها کنید.

3. برگه نمایش ماهانه

وقتی باید عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید ، می توانید به تب View بروید ماه در زمان مناسب اعمال می شود. سوابق زمانی کل ماه و همچنین پیش بینی ساعت برای پول بدست آمده را مشاهده خواهید کرد. اگر نمای ماهانه نقص در اهداف پروژه شما را نشان دهد ، می توانید سرعت کار خود را افزایش دهید.

مرتبط: بهترین برنامه ها و نرم افزارهای ردیابی زمان

برای صورتحساب مشتری فاکتور درست کنید

ایجاد فاکتور در برنامه Timely آسان و شهودی است. برای ارسال فاکتور برای مشتری به اشتراک آنلاین QuickBooks نیاز خواهید داشت. وقتی QuickBooks Online پرداختها را در برابر فاکتور ذخیره می کند ، برنامه Timely فاکتور را همانطور که پرداخت شده منعکس می کند.

اگر QuickBooks آنلاین ندارید ، می توانید به موقع از حساب خود اسکرین شات بگیرید. سپس پرونده را با مشتری خود به اشتراک بگذارید تا هزینه را دریافت کنید. برای ایجاد فاکتور ، این مراحل را دنبال کنید:

1 روی نماد صورتحساب کلیک کنید در پانل سمت چپ

2. یک دکمه خواهید دید فاکتور جدید در گوشه سمت راست بالای صفحه به رنگ سبز است. روی آن کلیک کنید تا پانلی باز شود فاکتور ایجاد کنید .

3. روی منوی کشویی کلیک کنید هر پروژه ای و پروژه را انتخاب کنید .

4- حالا باید تعریف کنید دوره از با کلیک کردن آغاز والنهاية .

5 عناصر انتخاب کنید خط از لیست سه نفره: مردم، میدونی؟ وفرق

6. کلیک کنید ساختن برای تکمیل حساب

7. پس از ایجاد فاکتور ، می توانید پیش نمایش آن را همانطور که در تصویر نشان داده شده است مشاهده کنید:

با استفاده از زمان مناسب ، بهره وری از پروژه مستقل خود را افزایش دهید

ابزارهای کاملاً آنلاین ردیابی زمان هوش مصنوعی این توانایی را دارند که با به حداقل رساندن کارهای مدیریتی ، وقت تلف شده را کاهش دهند. اعتماد به یک برنامه ردیابی زمان قابل اعتماد مانند Timely باعث صرفه جویی در ساعت شما در عملکرد می شود. می توانید این دستاوردهای زمانی را در یادگیری مهارت های جدید مانند همکاری بصری سرمایه گذاری کنید.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *