شیائومی گزارش مالی سه ماهه اول خود را اعلام می کند ، درآمد بیشتری کسب می کند و سرمایه گذاری بیشتری می کند


در تاریخ 26 مه ، گروه شیائومی سه ماهه اول صورتهای مالی 2021 خود را اعلام کرد.

گزارش مالی نشان می دهد که کل درآمد گروه شیائومی در سه ماهه اول سال 2021 به 76.9 میلیارد یوان رسیده است که سالانه 54.7 درصد افزایش داشته است. در این میان درآمد خارجی به 37.4 میلیارد یوان رسیده است که سالانه 50.6 درصد افزایش نشان می دهد. سود خالص تنظیم شده 6.1 میلیارد یوان بود که نسبت به سال گذشته 163.8 درصد افزایش داشت.

تصویر از: Dongfang.com

از نظر تلفن های همراه ، محموله های گوشی های هوشمند گروه شیائومی در سه ماهه اول به 49.4 میلیون دستگاه رسیده که نسبت به سال گذشته 69.1 درصد افزایش داشته است. درآمد مشاغل حاصل از تلفن های هوشمند به 51.5 میلیارد یوان رسیده است که نسبت به سال گذشته 69.8 درصد افزایش داشته است. در این میان ، تحویل تلفن های هوشمند پیشرفته از 4 میلیون دستگاه فراتر رفته و سهم شیائومی در بازار تلفن های هوشمند پیشرفته به 16.1 درصد رسیده است.

طبق آمار Canalys ، محموله های جهانی تلفن های هوشمند در سه ماهه سوم با 14.1 درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار دارند.

بر اساس تعداد زیاد کاربران ، تعداد کاربران محلی فعال MIUI به 119 میلیون نفر رسیده است که رشد ماهانه 6.9٪ دارد. در سطح جهانی ، کاربران فعال ماهانه MIUI بیش از 400 میلیون نفر هستند که رشد سالانه 28.6٪ را نشان می دهد.

علاوه بر این ، مشاغل خانه هوشمند نیز رئیس بزرگ شیائومی است.

از 31 مارس 2021 ، تعداد دستگاه های اینترنت اشیا connected متصل به پلتفرم AIoT شیائومی به 350 میلیون دستگاه رسیده است که درآمد کل آن 18.2 میلیارد یوان است که رشد سالانه 40.5٪ دارد. در این میان ، محموله های تلویزیون های هوشمند در بازار داخلی و در پنج کشور برتر جهان رتبه اول را دارند.

به لطف افزایش تعداد کاربران اینترنت اشیا ، تعداد کاربران فعال ماهانه Xiao Ai نیز به 93 میلیون نفر رسید.

Series Mi TV Master Series 65 OLED

شیائومی در سال جاری نیز با بازاریابی و هزینه های تبلیغاتی در سه ماهه اول 4.2 میلیارد یوان ، 58.6 درصد افزایش نسبت به سه ماهه اول سال 2020 ، در بازاریابی سرمایه گذاری زیادی می کند. در این رابطه ، توضیحات شیائومی “به دلیل افزایش است در بسته بندی ، حمل و نقل و هزینه های فروش. کارکنان فروش و تبلیغات.

از نظر خدمات اینترنتی ، درآمد تبلیغات به 3.9 میلیارد یوان رسید که سالانه 46.3 درصد افزایش نشان می دهد. درآمد حاصل از بازی ها به 1.1 میلیارد یوان رسید که نسبت به سه ماهه قبل 24.8 درصد افزایش داشته است ، در حالی كه درآمد سایر خدمات ارزش افزوده به 1.6 میلیارد یوان رسیده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 8.6 درصد كاهش داشته است.

قابل توجه است که استراتژی آفلاین شیائومی در سال جاری کاملاً جدی است. گزارش مالی نشان می دهد که شیائومی فقط در مدت 4 ماه 2300 فروشگاه خرده فروشی آفلاین اضافه کرده است و تعداد کل فروشگاه ها بیش از 5500 فروشگاه است.

Home Mi Home 5000 ، عکس از: IT Home

برای شیائومی نیز تحقیق و توسعه اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

علاوه بر این ، شیائومی این خودرو را به عنوان نقطه رشد بعدی می پذیرد.

در گزارش مالی ، شیائومی بار دیگر بر تجارت اتومبیل هوشمند الکتریکی شیائومی تأکید کرد و تأیید کرد که سرمایه گذاری اولیه به 10 میلیارد یوان می رسد و سرمایه گذاری طی 10 سال آینده 10 میلیارد دلار خواهد بود.

# برای پیگیری حساب رسمی Aifaner در WeChat خوش آمدید: Aifaner (شناسه WeChat: ifanr) ، مطالب جالب تری در اسرع وقت در اختیار شما قرار می گیرد.

تخته سه لا Ai لینک اصلی · مشاهده نظرات · سینا ویبو



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *