چرا “زندان” را فشار می دهید؟


این تصاویر برای ضبط ظاهر شدند ، اما در مراحل اولیه توسعه تصویر ، به دلیل محدودیت های فنی ، تجهیزات عظیم و روشهای پیچیده ، بیشتر برای عکاسی در فضای باز و زندگی های طبیعی استفاده می شدند. با پیشرفت تکنولوژی و کوچک سازی دوربین ها ، دستیابی به تصویر آسان تر شده است. موضوع عکاسی به تدریج به سمت “مستند” مردم و جامعه سوق پیدا کرد و به تدریج از حلقه انحصاری تعداد کمی از مردم خارج شد ، ایجاد تصاویر و مشاهده به زندگی توده ها وارد شد.

تا به امروز ، موضوع عکاسی در مقوله “فیلم مستند” نفوذ می کند و شروع به شکل گیری فرم ها و دسته های بیشتری می کند ، اما معنای عکاسی یا روح ایجاد تصاویر ثابت می ماند ، یعنی عکسها حاوی آنچه عکاس می بیند و آنچه او می بیند ، تفکر و مشاهده جامعه است.

“سرباز افتاده” ساخته رابرت کاپا

این تصاویر ایده های عکاس را به همراه دارد و همچنین نشان دهنده نگرش خالق به زمان حال است و از این لحاظ مارتین بار عکاس مستند انگلیسی یکی از شخصیت هایی است که آنها نمایندگی می کنند. آثار او اغلب با استفاده از مجموعه ای از تصاویر برای بیان افکار یا مشاهدات خود درباره یک پدیده اجتماعی ، از مطالب روزمره استفاده می کنند. مضامین پروژه های او طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد. رنگ ها ، ترکیب بندی ها و سبک ها دیگر در مستندهای سنتی جذاب و خطرناک نیستند ، اما به هوش ، پوچی ، کنایه ، هرج و مرج و … اضافه می کنند.

▲ عکاسی برای خیابان مارتین بار کار می کند

جدا از مجموعه پروژه های خارق العاده مارتین بار ، از تکنیک های عکاسی وی می توان فهمید که این عکاس بریتانیایی چقدر در فیلم مستند “منحصر به فرد” است. این “جزمی” نیست. در این پروژه ، او اغلب شلیک می کند و شلیک می کند. سپس می تواند از 1000 عکس عکس مناسب را انتخاب کرده و روزانه با آنها تماس بگیرد. در نگاه اول ، این عملیات روی مارتین دقیقاً مثل من و شما است.

او با استفاده از این تجهیزات و تکنیک ها ، تعدادی از پروژه های عکاسی “منحصر به فرد” مانند “آخرین پناهگاه” پوچ و هجوآمیز را با تمرکز بر لحظات مختلف نمایشی در زندگی مصرف کننده مدرن ، “غذای واقعی واقعی” به اتمام رسانده است.

عکس از پروژه مارتین بار “غذای واقعی”.

بنابراین ، تجهیزات و روش های عکاسی برای گرفتن عکس های خوب بسیار مهم نیستند. عکاسی خوب نه پاسخ مستقیم به س questionsالات و نه فقط ارائه پاسخ آماده است. عکس های واقعا عالی اغلب روند پرسیدن سوال را نشان می دهند تا همه بتوانند از زوایای مختلف فکر کنند و درک کنند.

به بیان ساده ، یک تصویر خوب بیشتر به “آنچه می بینید” از خالق محتوا بستگی دارد.

مشابه ویژگی های تصویربرداری محصولات فعلی تلفن های هوشمند ، اگر پارامترهایی مانند تعداد لنزها ، ارتفاع پیکسل و اندازه سنسور را بیش از حد دنبال کنیم ، به نظر می رسد که مردم “پارامترهای سخت افزاری خوبی دارند ، می توانید تصویری بگیرید که مردم را متحیر کند.” در عوض ، این سابقه را نادیده می گیرد که ایجاد یک تصویر واقعا خوب یک فرآیند “دردناک” است.

در واقع ، الگوریتم های سخت افزاری یا نرم افزاری باشند ، اساس “تصویربرداری” هستند. چگونگی تشویق مردم برای ابراز و مشارکت آگاهانه ، دلسوزانه و آزادانه بر این اساس تصویری است که “محصول حول مشتری می چرخد”. دستیابی به موفقیت و پیگیری.

ویوو در حال بررسی “بازگشت” تصاویر محصول است

عکس گوشی های هوشمند بیش از ده سال پیش ساخته شده و پیشرفت چشمگیری حاصل شده است. از رقابت سخت افزاری خالص ، تا ترکیبی از الگوریتم ها و دستگاه ها ، تا ساخت تدریجی و شکل گیری درک آنها از تصاویر ، همه این تغییرات “بازگشت” است ، نه بازگشت به سخت افزار ، بلکه برای کنار گذاشتن این اشیا objective عینی و برای تمرکز بر منشا origin تصویر.

در سال های اخیر ، ویوو از عکاسی و طراحی به عنوان راهی طولانی برای تولید محصول خود استفاده کرده است و متعهد به ادامه تجربه کاربر پسندتر در توسعه و نوآوری فناوری تصویربرداری موبایل به مصرف کنندگان است.

در ابتدا ، محصولات ویوو با تمرکز بر سخت افزار مانند پیکسل های بالا ، ته بزرگ و چندین ویژگی دوربین هنگام ایجاد تصاویر متحرک ، مشابه محصولات دیگر بودند. بعداً ، پس از ده سال انباشت فناوری تصویربرداری از تلفن همراه ، محصولات شروع به نشان دادن مشخصات فنی متفاوتی کردند و فناوری “میکرو صفحه” منحصر به فرد صنعت را به ارمغان آوردند ، در همین حال با Zeiss ، یک مارک پیشرو در زمینه نوری همکاری کردند و همکاری های جهانی استراتژیک را توسعه دادند. عکاسی. این چند تاکتیک باعث شده تا محصولات ویوو ، به ویژه نسل X60 ، ثمری داشته باشند.

این “میوه” اشاره به این واقعیت دارد که با برکت مضاعف نسل دوم microhead و Zeiss ، vivo X60 به سطح کافی تصویر پایدار رسیده است. این همچنین بدان معنی است که با استفاده از سخت افزار صوتی و زمینه های فنی ، می توان از منظر جامع تر و در یک سطح مناسب تر از نیاز مخاطبان ، یک نمایش تصویر زنده خاص را استخراج و ارائه داد و در عمل پیاده سازی کرد ، که حس ماندگاری از بستر فرهنگ نام تجاری دارد.

in vivo ، ارزش واقعی عکاسی از تلفن همراه این است که به هرکسی که زندگی را دوست دارد قادر باشد بیان خود را بدون محدودیت کامل کند. برای کمک به مشارکت بیشتر مردم و لذت بردن از “خلاقیت سبک” و “تماشای جدید” ، vivo پروژه عکاسی vivo VISION + را با استفاده از عکس های تلفن های همراه به عنوان رسانه در سال 2020 با تمرکز بر دو جنبه اصلی عکاسی از تلفن همراه و فیلم های کوتاه در سال 2020 راه اندازی کرد. زیاد. یک سری اقدامات فرهنگی مانند مسابقه عکاسی با تلفن همراه و یک مسابقه فیلم فوق کوتاه برای تشویق روح خلاق پر از احساسات روزمره انسان و کمک به مخاطب برای لذت بردن از خلق تصاویر تشویق می شود.

پروژه VISION + یک پروژه هوی و هوس Vivo نیست ، این یک تفکر و پاسخ قدرتمند به فرهنگ آینده عکاسی از تلفن همراه بر اساس قدرت دستگاه های تلفن همراه Vivo است – نحوه استفاده از فناوری تصویربرداری با کیفیت بالاتر برای استفاده از تخیل و غریزه مردم ابتکار عمل ، توانایی بیان گرم انسان را در اختیار “هر کاربر” از یک gif قرار دهید تا مردم را به فشار دادن شاتر و گرفتن انگیزه اصلی زیبا الهام دهد.

امروزه هر فرد عادی ، مادامی که تلفن همراه خود را برداشته و از او عکس می گیرد ، می تواند به کل مراحل ضبط حضور ، نظارت بر محیط و تعاملات اجتماعی پی ببرد. این به دلیل محبوبیت و قابل حمل بودن بی سابقه عکس ها از تلفن های همراه است. به همه فرصت خلق تصاویر در زندگی روزمره داده می شود و سرانجام دوران “همه خلاقیت” فرا می رسد.

همه خلاق هستند ، ویوو یک پروژه عکاسی 2021 VISION + را راه اندازی کرده است

تصاویر امروز تلفن های همراه برای به اشتراک گذاشتن زندگی ، وبلاگ های ویدئویی برای سفر به رسانه های اجتماعی ، درک وضعیت زنده با پخش مستقیم در “نمایش برای همه” و همچنین فیلم های کوتاه از تلفن های همراه از افراد دیگر ، فیلم ها زندگی از مکان های دیگر ، تلفن های همراه ، لنزها اجازه می دهد تصاویر به اندازه کلمات بیانگر اهمیت پیدا کنند و همچنین تمایل به بیان و اشتیاق خلاقانه همه را حداکثر آزاد می کند. این نیز هدف اولیه مسابقه عکاسی تلفن همراه ، قسمت اصلی برنامه vivo VISION + است.

برای پاسخگویی بهتر به نیاز مخاطبان برای ایجاد و به اشتراک گذاری ، امسال Vivo به National Geographic پیوست و مسابقه عکاسی موبایل + 2021 VISION به طور کامل راه اندازی شد. با حرفه ای ترین ظاهر ، کاربران تلفن همراه تشویق می شوند که در زندگی روزمره فعالانه شرکت کنند و حال را با لنز ضبط کنند.

پوسترهای مسابقه عکاسی موبایل VISION 2021 + توسط مارتین پار (چپ) و شیائو کوآن (راست) با vivo X60 Pro + گرفته شده است.

در مسابقه عکاسی با موبایل 2020 ، vivo 135000 اثر از 9 کشور و منطقه دریافت کرد. این سوابق دارای مضامین و سبک های مختلفی هستند ، اما همه آنها زندگی یکسانی را نشان می دهند و انواع نشاط و غنای تصویر انسان را تعریف می کنند. این پیام های تبلیغاتی جدید قدرتمند از سراسر جهان باعث می شود ویوو کاملاً بر این باور باشد که ویژگی عکس با کاربرد آسان باعث می شود افراد بیشتری بتوانند از تفریح ​​خلاقانه ای که فناوری به همراه دارد لذت ببرند.

photo عکس سالانه برای مسابقه 2020 “زندگی روزمره چهار هیولا با دهان بزرگ” ، ایجاد شده توسط ژانگ یو.

مسابقه عکاسی موبایل 2021 VISION امسال کاملاً در ابعاد مختلف ارتقا یافته است ، به ویژه اینکه قضات از زمینه های متنوع تری برخوردارند ، از جمله: عکاس مستند مارتین بار و عکاس مستند جوناس جوناس بندیکسین ، عکاس سلفی شیائو کوآن هماهنگ کننده ، Arles International ، لورا سیرانی ، کارشناس عکاسی Zeiss برترام هونلینگر ، ایالات متحده آمریکا مایکل جورج ، مرورگر عکس National Geographic.

ترکیب داوران مسابقه عکاسی موبایل vivo VISION 2021 vivo 2021.

علاوه بر این ، این مسابقه همچنین واحدی را برای طراحی و ارائه دسته ها ایجاد کرد – یک گروه حرفه ای جدید افتتاح شد ، گروه پایه و گروه جوانان را که سال گذشته برای تشکیل سه گروه شرکت کننده حضور داشت ، متحد کرد. دوره مسابقات از 31 مه تا 30 سپتامبر است.

در این دوره ، vivo همچنین “VISION + Imaging Academy” را راه اندازی خواهد کرد. از طریق دوره های آموزشی مختلف ، شما مفاهیم اساسی عکاسی را ارتقا خواهید داد و مهارت های عکاسی را به افراد بیشتری که می خواهند خود را وقف خلاقیت روزمره کنند ، آموزش می دهید و از سازندگان معروف عکاسان و عکاسان دعوت می کنید تا ایده های خود را به اشتراک بگذارند. داستان پشت خلق برای انتقال لذت خلاقانه انتقال تصاویر به افراد بیشتر.

مسیر آینده فیلم باید رقابتی با نیرویی فراگیر باشد

با نگاهی به تاریخچه تولید محصولات تصویربرداری ، دوربین های اولیه نیز ابتدا بر روی توسعه سخت افزار تمرکز کرده و پس از همگرایی تدریجی ، در راستای ایجاد یک نیروی جامع شروع به توسعه می کنند. برای برخی از مارک های دارای ویژگی های ابزار نسبتاً واضح ، آنها خدمات حرفه ای تری را به مخاطبان خود ارائه می دهند تا عکاسان بدون نگرانی خلاق باشند. این مارک های دارای سپرده های تاریخی بر انتقال فرهنگ برند و ایده های ابتکاری خلاقانه در مناطق خاص تمرکز دارند.

امروزه ، عکاسی از تلفن همراه نیز با چنین گره اصلی مواجه است و دستگاه از قبل به سطح خاصی رسیده است. در برابر رزروهای فنی و قابلیت های تحقیق و توسعه قوی ، چگونه می توان از طریق عملکردهای تصویری با کاربرد آسان و قابل درک ، آستانه نوار فیلم را کاهش داد و تجربه ایجاد یک تصویر صمیمی تر را برای مردم عادی ارائه داد – پیشنهاد بسیاری از مارک ها در پیش زمینه قرار می گیرد.

vivo بر اساس نقاط قوت مختلف خود ، “همه سازنده هستند” را به عنوان یک پیشنهاد عملی می پذیرد ، یک برنامه بلند مدت “VISION +” را اجرا می کند و تلاش می کند با چندین کشور برای ایجاد آن برای ایجاد محتوای مشترک یکپارچه همکاری کند. عمومی محیط تصویر برای آموزش ، فناوری و تحقیقات زیبایی شناختی بدان معنی است که Vivo از قبل به طور فعال در زمینه انتقال و تمرین فرهنگ تصویر موبایل برنامه ریزی می کند ، هدف نه تنها 400 میلیون کاربر Vivo در سراسر جهان ، بلکه همچنین هر فرد عادی است که دوست دارد ضبط و اشتراک گذاری کند. بیشتر.

شاید اکنون ندانیم که آینده تصویربرداری از تلفن همراه چگونه توسعه خواهد یافت ، اما سخت افزار ، پارامترها و پیکربندی قطعاً فقط یکی از پیوندها خواهد بود. با ادامه پیشرفت فناوری عکاسی با تلفن همراه ، روشهای ایجاد و مشاهده تصویر به گسترش خود ادامه می دهند. “فشردن زندان” برای همه سرگرم کننده خواهد بود ، و باعث می شود افراد بیشتری به خلاقیت سبک بپردازند و داستان را کامل کنند. او هر لحظه را تماشا می کرد ، همدلی و تأمل گروه را برانگیخت. این می تواند ارزش واقعی تصاویر تلفن همراه باشد که به همه اجازه می دهد در زندگی خلاق باشند.

# برای پیگیری حساب رسمی Aifaner در WeChat خوش آمدید: Aifaner (شناسه WeChat: ifanr) ، مطالب جالب تری در اسرع وقت در اختیار شما قرار می گیرد.

تخته سه لا Ai لینک اصلی · مشاهده نظرات · سینا ویبو



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *