توییتر در حال آزمایش تبلیغات تمام صفحه در ناوگان است


توییتر اعلام کرده است که تبلیغات تمام صفحه را به Fleets اضافه خواهد کرد. این شرکت برای اولین بار Fleets را سال گذشته معرفی كرد و به کاربران اجازه می داد تا محتوای كوتاه مدت مانند Snapchat یا Instagram Stories را بارگذاری كنند كه حداكثر 24 ساعت طول می كشد.

توییتر در تلاش است تا منابع درآمد خود را متنوع کند و این تنها گام دیگری از سوی این شرکت در این مسیر است.

تبلیغات بین ناوگان نمایش داده می شود

توییتر تبلیغاتی را در Fleets نشان می دهد که این شرکت آنها را “تبلیغات تمام صفحه” می نامد. تبلیغات ناوگان با ابعاد 9:16 و پشتیبانی از تصاویر و ویدیوها تا 30 ثانیه دارند.

مانند تبلیغات Instagram Stories ، مارک ها می توانند ژستی را برای “صرف کردن” اقدام در تبلیغات ناوگان اختصاص دهند. همچنین به معیارهای متداول آگهی مانند نمایش ها ، بازدید از حساب ، کلیک و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت.

توییتر در حال آزمایش آبها با تبلیغات در ناوگان است

توییتر در حال آزمایش آبها با تبلیغات در ناوگان است و نحوه برخورد کاربران با آنها و نوع تعامل آنها را خواهد دید. احتمالاً همین دلیل باعث شده است که این شرکت مشخص نکرده است که هر چند وقت یک بار تبلیغات بین ناوگان را نشان می دهد.

در پیام خود به وبلاگ تجارت بر توییتر این شرکت گفت که می خواهد “درک کند که چگونه این محتوا نه تنها برای تبلیغات ناوگان ، بلکه همچنین برای تکرارهای بعدی قالب های تمام صفحه در توییتر به مشتریان ارائه می شود.”

توییتر در حال حاضر یک برنامه آزمایشی را برای تبلیغات ناوگان با 10 آگهی دهنده در ایالات متحده آغاز می کند. این تبلیغات در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران توییتر در ایالات متحده برای iOS و Android قابل مشاهده خواهد بود.

توییتر همچنین تأیید کرده است که برچسب ها و تصاویر پس زمینه جدیدی را برای ناوگان منتشر می کند تا کاربران بتوانند مطالب خود را جالب تر کنند.

مرتبط: نحوه استفاده از ناوگان در توییتر

توییتر در بخشهای مختلف به سرعت در حال گسترش است

پس از سالها رکود ، به نظر می رسد توییتر در بخشهای مختلف به سرعت در حال رشد است. این شرکت ناوگان را در نوامبر سال گذشته راه اندازی کرد. از زمان راه اندازی ، توییتر Fleets را با پشتیبانی از “twemojis” به روز کرده است ، به کاربران اجازه می دهد تصاویر متحرک GIF و برچسب ها را به ناوگان خود اضافه کنند.

برخلاف توییت ها ، Fleet نمی تواند رتوش یا به اشتراک گذاشته شود. به نظر می رسد اشتراک گذاری راحت تر از توییت زدن است که به نظر برخی معمول و ثابت است.

سپس ، اواخر سال گذشته ، توییتر پلت فرم صوتی زنده خود را با نام Twitter Spaces برای خرید Clubhouse راه اندازی کرد. او به سرعت Spaces را توسعه داد و آن را به روی همه با بیش از 600 دنبال کننده باز کرد. همچنین یک سیستم بلیط در Spaces ارائه می دهد تا سازندگان بتوانند بلیط فضای خود را بفروشند و درآمد کسب کنند.





منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *