5 برنامه برای سازماندهی خانه برای مدیریت خانه بین هم اتاقی ها یا خانواده ها


چه خانه ای اجاره کنید و چه صاحب خانه ، نگه داشتن آن در بهترین شکل همه چیز را آسان می کند. این برنامه های رایگان به شما کمک می کنند خانه خود را سازماندهی کرده و خانواده خود را مدیریت کنید.

یک خانواده متوسط ​​یک لیست کار بی پایان دارد. مسئولیت های روزمره ، کارهای مکرر طولانی مدت ، نظافت ، نگهداری ، نگهداری ، پرداخت قبوض و غیره وجود دارد. اوضاع وقتی که در یک خانه مشترک هستید ، چه با یک هم اتاقی ، شریک زندگی یا خانواده ، حتی بدتر می شود. این نگرانی ها را وارد فن آوری کنید و تقریباً کل روند سازماندهی خانه خود را خودکار کرده و به شما آرامش می دهد.

1. LyfAI (Android ، iOS): ردیابی دیجیتالی محل ذخیره سازی موارد

گالری عکس (3 عکس)

در LyfAI ، شما باید فضاها و زیر فضاها را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، “اتاق نشیمن” فضا است ، “کمد” یک فضای کوچک در آن است ، و “قفسه فوقانی” فضای اضافی در آن است. به همان تعداد فضای خالی ایجاد کنید که می خواهید تمام اتاق ها و محل های ذخیره سازی خود را پوشش دهد.

وقتی موردی را اضافه می کنید ، می توانید نام آن را بگذارید ، برچسب ها را اضافه کنید و از مکانی که آن را ذخیره کرده اید عکس بگیرید. بنابراین هوش مصنوعی از کجا آمده است؟ این برنامه می تواند تصاویر را برای افزودن خودکار برچسب ها و عناوین تشخیص دهد. برای موضوعات مشترک مفید است اما برای همه موارد مفید نیست. با این حال ، این یک روش عالی برای فهرست بندی سریع تمام مواردی است که ذخیره کرده اید.

هنگامی که آن را خارج می کنید یا آن را به شخصی می دهید ، می توانید از مخزن اصلی آن “بررسی” کنید. لیست ها به راحتی می توانند این موارد را مرتب کنند ، از جمله افرادی که آنها را به امانت گرفته اید و یا آنچه قصد اهدا یا فروش آنلاین در وب سایت مورد استفاده را دارید.

LyfAI همچنین با الکسا کار می کند ، بنابراین می توانید از بلندگوی اکو خود در جایی که مورد را ذخیره کرده اید س askال کنید تا سریعاً پاسخ دهید. اگر این کار نکرد ، برنامه را باز کنید و آن را با برچسب ها و منوها جستجو کنید.

برنامه بین دستگاه ها همگام سازی نمی شود ، بنابراین تمام خانواده شما نمی توانند داده های برنامه را ببینند ، مگر اینکه با همان حساب وارد سیستم شوید. اما جستجو با الکسا یک ویژگی جهانی عالی است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند ، در غیر این صورت هر کسی فقط می تواند از صاحب حساب اصلی سوال کند.

دانلود: LyfAI برای آندروید iOS (رایگان)

2. Nipto (Android ، iOS): تعهدات خود را به اشتراک بگذارید و پس از اتمام امتیاز کسب کنید

گالری عکس (3 عکس)

اگر با یک شریک زندگی ، هم اتاقی ها یا خانواده زندگی می کنید ، به یک سیستم برای تقسیم مسئولیت های خانه در سراسر خانه نیاز دارید. Nipto یک برنامه ساده برای تقسیم وظایف و کسب امتیاز برای اتمام آنها است ، و آنها را به بازی افرادی تبدیل می کند که می توانند بیشترین امتیاز را کسب کنند.

برخلاف بسیاری از برنامه های دیگر ، Nipto شامل تعیین وظایف به افراد یا تقسیم آنها از قبل نیست. در عوض ، هر کار ارزش تعداد مشخصی امتیاز را دارد. می توانید هر وظیفه ای را با گفتگو در مورد آن انتخاب کنید ، یا وقتی کاری را مشاهده کردید تکمیل کنید.

Nipto در حال حاضر بسیاری از کارهای داخلی را به دسته ها تقسیم کرده است ، اما شما همچنین می توانید کارهای خود را اضافه کنید. وقتی کاری را به پایان رساندید ، آن را به عنوان کامل علامت گذاری کنید و بعد از دیگران در برنامه بررسی کنید که آیا درست است ، امتیاز کسب می کنید. این برنامه نتایج همه را در یک داشبورد آسان ردیابی می کند. همچنین می توانید برای کارهای تکراری یادآوری تنظیم کنید.

اگرچه Nipto جوایز داخلی برای گلزن ندارد ، اما می توانید این موارد را با یکدیگر تنظیم کنید. برندگان روزانه ، هفتگی و ماهانه را تعیین کنید ، با جوایزی مانند یک روز تعطیل از همه خانه ها ، وقت اضافی تلویزیون یا یک روز آبگرم خوب.

دانلود: Nipto برای آندروید iOS (رایگان)

OnOtto یک برنامه تحت وب برای برنامه ریزی تکالیف تکراری و ایجاد برنامه ریز تعاونی خانگی است. اما بیشتر از برنامه ، چک لیست های آماده آن قهرمان واقعی اینجا هستند.

تیم OnOtto مجموعه ای از شش چک لیست ایجاد کرده است: تعمیر و نگهداری خانه ، چمن و باغ ، کارهای خانه ، تمیز کردن عمیق خانه ، سیستم های خارج از کشور و استخر و آبگرم. هر چک لیست شامل کارهای تکراری طولانی مدت است که احتمالاً فقط گاهی اوقات انجام می دهید ، مانند تغییر فیلترهای HVAC یا کوددهی چمن. اگر برای اولین بار آماده زندگی تنها هستید ، این یک تقلب عالی است.

با یک کلیک می توانید هر کار مرتبطی را به لیست کارهای OnOtto خود اضافه کنید ، آن را به شخصی در خانه خود اختصاص دهید و تعداد دفعات یادآوری را تنظیم کنید. گاهی اوقات OnOtto یادداشت های خود را بر اساس نکات معروف اضافه می کند. همچنین می توانید یادآوری کنید که چه وسایلی را برای این کار خریداری کنید و از کجا بخرید.

اساساً OnOtto سعی می کند برنامه ای برای اتصال ارائه دهندگان خدمات با مشتریان باشد. بنابراین ، اگر ترجیح می دهید چیزی را از این مشاغل به یک حرفه ای تخلیه کنید ، می توانید به OnOtto بگویید تا شخصی را برای شما پیدا کند. اما استفاده از برنامه یا چک لیست ضروری نیست ، آن را به عنوان یک ویژگی اضافه شده در نظر بگیرید.

4. بودجه دو جانبه (وب): مشارکت در هزینه های خانوار را تقسیم کنید

شما و همسر یا هم اتاقی خود چقدر باید در هزینه های ماهانه خود کمک کنید؟ Budget Duo یک برنامه وب ساده برای محاسبه مشارکت ها از بسیاری جهات است و دردسرهای ریاضی منظم را از بین می برد.

Budget Duo سه روش برای تقسیم حساب ها ارائه می دهد:

  • بر اساس درآمد: مبالغ را بر اساس درصد برابر مبلغی که به دست می آورید به اشتراک بگذارید. این بهترین حالت برای زوج هایی است که با یکدیگر خانه دارند.
  • تقسیم 50/50: صرف نظر از درآمد ، حسابها را به طور مساوی تقسیم خواهید کرد.
  • روش کیف چنگ زدن: هر کس بدون توجه به درآمد یا اندازه حساب ، مسئول برخی از حساب ها است.

برای استفاده از برنامه ، روش را انتخاب کنید و درآمد خود و شریک زندگی خود را وارد کنید. سپس هزینه های ماهانه و مبلغ قبض پیش بینی شده برای هر یک را اضافه کنید. Budget Duo کل را بر اساس انتخاب شما محاسبه می کند.

شما مشخصاً مشخص خواهید کرد که چه مقدار باید بپردازید ، چه شریک زندگی شما باید پرداخت کند و اقساط نیمه هفتگی ، نیمه ماهانه و نیمه سالانه. همانطور که برنامه توصیه می کند ، برای جلوگیری از درگیری ، بهتر است یک حساب تأیید صحت عمومی باز کنید تا هنگام دریافت چک بعدی خود ، این پول را به طور خودکار واریز کنید.

5. Domestica (وب): همه در یک برنامه برای سازمان دهندگان خانه Geek است

Domestica برنامه ای برای کاربران عادی نیست. این برای یک فرد عادی جامع و شگفت آور چشمگیر است. اما برگزارکنندگان این برنامه را دوست دارند تا همه چیز را در خانه خود مدیریت کنند.

برنامه وب شامل سازمانی برای:

  1. بودجه و پس انداز: بودجه خانواده خود را مدیریت کنید ، قبض ها ، یادآوری ها و پس اندازها را پرداخت کنید.
  2. پخت و پز و وعده های غذایی: وعده های غذایی را برنامه ریزی کنید ، دستور العمل ها را ذخیره کرده و کارهای آشپزی را اضافه کنید.
  3. موجودی و برنامه ریزی: لیستی از هر آنچه در اختیار دارید و محل ذخیره آن تهیه کنید.
  4. خرید و خرید مواد غذایی: برنامه ریزی کنید که برای خرید و کجا باید خرید کنید.
  5. برنامه ریزی و وظایف: یک لیست کار ایجاد کنید و آن را به اعضای مختلف خانواده اختصاص دهید.
  6. ایجاد پروژه ها و آماده سازی نحوه برنامه ریزی برای آنها.
  7. پاداش و هدایا: برنده شوید و بر اساس وظایف انجام شده ، برنده شوید.
  8. ویکی و یادداشت ها: صفحه ویکی شخصی شما برای یادداشت برداری.
  9. تقویم ها و رویدادها: تاریخ های مهم را اضافه کنید و تقویمی از همه کارها و رویدادهای فوق را مشاهده کنید.

این طرح رایگان محدودیت هایی دارد که می توانید با نسخه پولی آنها را برطرف کنید ، اما ابتدا اطمینان حاصل کنید که از ویژگی های رایگان موجود کاملاً استفاده می کنید. اینکه Domestica چه پیشنهادی می دهد مسخره است.

برنامه ها کمک می کنند ، اما در نهایت همه چیز به خود شما بستگی دارد

این برنامه ها برای تقسیم مسئولیت ها در یک خانه مشترک به شما کمک می کنند تا زندگی راحت تری داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که فناوری چیزی جز کمک نیست. این مسئولیت همچنان بر دوش شما و نحوه تعامل شما با سایر افراد در خانه است. هیچ کمک فنی برای مهارتهای ضعیف اجتماعی برای تعیین میزان خوشبختی و همکاری خانواده وجود ندارد.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *