آیا دسک تاپ شما بهم ریخته است؟ این در مورد شخصیت شما چه می گوید؟


آیا می توانید میز کار پشت همه پرونده ها ، پوشه ها و برنامه های خود را ببینید؟ یا میز کارتان مرتب و مرتب است؟ با سازماندهی فضای کاری خود می توانید چیزهای زیادی در مورد شخصیت خود بیاموزید.

همچنین می تواند در مورد سبک کار شما به شما بگوید و حتی روش هایی را برای افزایش بهره وری پیشنهاد دهد! بیایید نگاهی به آنچه دسک تاپ شما در مورد شما می گوید ، بیاندازیم.

هرج و مرج روی میز کار

دسک تاپ های کثیف در برخی گروه ها بیشتر از بقیه رایج هستند. به عنوان مثال ، مردان دارای 13 درصد دسک تاپ شلوغ نسبت به سایر جنسها هستند. افرادی که دسک تاپ شلوغ دارند نیز تمایل دارند در شهرهای بزرگ زندگی کنند.

همچنین احتمال تحصیل در دوره متوسطه نسبت به افرادی که دارای میز کار تمیز هستند نیز بیشتر است. مطالعه اخیر توسط Hunch.com ، گزارش شده توسط ZME Science ، همه اینها را نشان می دهد.

شخصیت و سبک کار

سطح هرج و مرج همچنین سبک و شخصیت شما را نشان می دهد. فضای کاری نامرتب یا نامرتب در بین خلاق ترین افراد رایج است. خلاقیت آن را برای شکستن الگوها و در آغوش گرفتن شگفتی ها راحت تر می کند. بنابراین جای تعجب نیست که طراحی ها با یک دسک تاپ آشفته راحت تر باشند.

سبک کار کارگر شاغل نیز متفاوت است. این فضای کاری شلوغ جای خود را به چند وظیفه ای می دهد. به جای تمرکز همزمان روی یک پروژه ، ممکن است ترجیح دهید بین چندین کار مختلف جابجا شوید. علاوه بر این ، وقتی چیزهای بیشتری برای تعامل برای حواس خود وجود دارد ، احتمالاً انرژی بیشتری خواهید گرفت.

شخصیت شیک روی دسک تاپ

افرادی که میز کار خود را نگهداری می کنند در محیط کار خود نقش های ابتدایی را بازی می کنند. آنها همچنین تمایل دارند که در مناطق روستایی بیشتری نسبت به رایانه های شلوغ زندگی کنند. علاوه بر این ، زنان به احتمال زیاد میز کار را از جنس مخالف دور نگه می دارند.

شخصیت و سبک کار

رومیزی های شیک گاهی اوقات احساس لرزیدن را نشان می دهند. این ممکن است به این معنی باشد که شما در محل کار به اندازه کافی راحت نیستید و این فضای کار مجازی را همچنان متعلق به خودتان کنید. این برای یک کار جدید خوب است ، اما اگر مدت زمان طولانی است که در شغل فعلی خود هستید ، باید سعی کنید کمی افق دید خود را گسترش دهید.

همچنین در بین افرادی که فضای ساده را ترجیح می دهند محبوب است. اگر درون گرا باشید ، در مکان های ساکت و محرک کم انرژی بیشتری خواهید داشت. به همین ترتیب ، دسک تاپ های شیک افراد درونگرا را به خود جلب می کنند زیرا برای پیمایش و نگاه داشتن استرس کمتری دارند.

مرتبط: چگونه یکبار برای همیشه دسکتاپ ویندوز خود را تمیز کنیم

افراد سازمان یافته تمایل دارند میز کارشان تمیز و مرتب باشد. اگر از یک میز کار تمیز استفاده می کنید ، می تواند احترام به قوانین و نظم را نشان دهد. شما در نقش هایی که سیستم مشخصی برای پیروی از آن وجود دارد احتمالاً به خوبی عمل خواهید کرد. سرانجام ، مهارت های سازمانی شما به شما کمک می کند تا در کار خود سازگار باشید.

چرا این مهم است؟

نوع شخصیت روی میز کار می تواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف کمک کند. دانستن نقاط قوت می تواند به شما کمک کند تا از آنها بهره ببرید و بهره وری خود را افزایش دهید. با بازی بر روی نقاط قوت خود می توانید به سمت اهداف خود پیش بروید. شناخت بیشتر نقاط ضعف می تواند به شما کمک کند تا بر آنها غلبه کنید.

نقاط قوت و ضعف سبک دسک تاپ شلوغ

این سبک خلاقانه و آشفته می تواند به این معنی باشد که شما با انبوه انرژی کار می کنید. پس از شروع ، کارهای زیادی را به پایان خواهید رساند! خلاقیتی که این سبک نشان می دهد نیز یک مزیت است. به شما در نوآوری کمک می کند که در هر موقعیتی مهارت مفیدی است. از طرف دیگر ، اگر نوع دسکتاپ نامرتبی هستید ، می توانید با قوانین سختگیرانه و برنامه های دقیق مبارزه کنید.

می توانید با کمک ابزار برنامه ریزی این مسئله را خنثی کنید. Bullet Journaling یک روش عالی برای سازماندهی کار شما بدون چشم پوشی از نقش خلاقیت است. همچنین می توانید از تایمرهای Pomodoro استفاده کنید تا توجه شما را به طور یکنواخت توزیع کند.

موضوعات مرتبط: الگوهای مدیریت پروژه رایگان که هرکسی می تواند برای برنامه ریزی استفاده کند

در آخر سعی کنید از شلوغ نشدن محیط اطراف خود اطمینان حاصل کنید. ابزارهای دسک تاپ مانند گجت ها می توانند مفید باشند ، اما آنقدر از آنها استفاده نکنید که یافتن وسایل مورد نیازتان سخت است. شما می خواهید یک تعادل بین “آنقدر عقیم که من نمی توانم بیدار بمانم” و “پر از چیزهایی که نمی توانم روی آنها تمرکز کنم”. ممکن است برای پیدا کردنش تمرین لازم باشد ، بنابراین امتحان کنید!

نقاط قوت و ضعف یک میز کار شیک

دسکتاپ شیک به دلیل نقاط قوت خود شناخته شده است. این با مهارت های سازمانی همراه است که اخلاق کاری قابل اعتماد و کوشا را نشان می دهد. همچنین در بین افرادی که زندگی شخصی خود را بر شغل خود مقدم می دانند ، بیشتر دیده می شود. این می تواند به شما کمک کند تا از سوختگی جلوگیری کرده و روابط اجتماعی سالم داشته باشید.

وقتی نوبت به تأخیر می رسد ، افرادی که دارای دسک تاپ خوب هستند می توانند روی قوانین و ساختار کمی سرمایه گذاری کنند. ممکن است در شرایطی که شرایط نامشخص است عمل کردن برای شما دشوار است ، یا ممکن است در تلاش برای ابتکار عمل باشید. پیگیری منظم سرگرمی های خلاقانه می تواند به هر دو کمک کند.

موضوعات مرتبط: نکاتی برای افرادی که می خواهند خلاقیت بیشتری داشته باشند

بهترین نوع دسک تاپ شما چیست؟

خوب ، هر دو! لمس هرج و مرج و خلاقیت می تواند زندگی خلاقانه جدیدی را در کار شما ایجاد کند. اما شما نمی خواهید آنقدر بی نظم باشید که مهلت های قانونی را از دست بدهید. از طرف دیگر ، لازم نیست آنقدر به سازمان خود وابسته باشید که نحوه نوآوری را فراموش کنید.

بهتر است دسک تاپ خود را روی یکی بیش از دیگری تنظیم کنید ، اما نباید به طور کلی از هیچ یک از طرفین منصرف شوید.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *