تغییر سیاست درآمد YouTube برای شما به چه معناست


YouTube اخیراً شرایط خدمات خود را به روز کرده است. طبق ایمیلی که برای مشترکان ارسال شده است ، این به روزرسانی شامل برخی تغییرات عملی است و هدف اصلی آن روشن کردن زبان فعلی از جمله تغییر سیاست های درآمد YouTube است.

بنابراین زبان جدید چیست و چگونه سیاست های تغییر درآمد بر شما تأثیر می گذارد؟

سیاست جدید درآمد YouTube چه می گوید

تکرار قبلی شرایط و ضوابط عمومی ، ذکر شده در ایمیل ، در نوامبر 2020 راه اندازی شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. این بیشتر به دلیل یک ماده جدید در شرایط استفاده است که حق YouTube برای قرار دادن تبلیغات در ویدیوهایی را که توسط سازندگان برنامه YouTube Partner ایجاد نشده اند ، برای خود محفوظ می داند.

مرتبط: YouTube اکنون بدون پرداخت هزینه به سازندگان ، تبلیغات را در ویدیوها نشان می دهد

شرایط خدمات YouTube YouTube:

شما به YouTube حق کسب درآمد از محتوای خود در این سرویس را می دهید (و این درآمد ممکن است شامل اجرای تبلیغات در محتوا یا در محتوا یا شارژ کاربران برای دسترسی باشد). این توافق نامه حق پرداخت شما را ندارد.

بنابراین چه تفاوتی با سیاست های گذشته درآمد YouTube متفاوت است؟ بیننده چه تاثیری روی شما دارد؟

این روش برای YouTube چگونه متفاوت است؟

در گذشته ، YouTube فقط تبلیغات را روی فیلم های ایجاد شده توسط اعضای برنامه Affiliate قرار می داد. برنامه وابسته YouTube به کانال ها امکان می دهد از طریق فیلم هایشان درآمد کسب کنند اما ابتدا باید برخی موانع را برطرف کرد.

به عنوان مثال ، یک کانال می تواند برای برنامه Affiliate برنامه درخواست کند فقط در 12 ماه گذشته حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت بازدید عمومی داشته باشد. علاوه بر این ، اعضای برنامه Affiliate معمولاً کمی بیشتر در مورد برخی از دستورالعمل های انجمن YouTube مسئولیت بیشتری دارند.

https://www.youtube.com/watch؟v=bIngfKyJyUw

برای بیننده ، این دو معنی داشت: انتظار می رود که فقط فیلم های کانال های شریک برنامه با تبلیغات و فیلم های دارای تبلیغات از کیفیت بالاتری برخوردار باشند. اکنون هیچ یک از این موارد نباید وجود داشته باشد.

تبلیغات ویدئویی غیر شریک به سازندگان کمک نمی کند

استراتژی جدید درآمدزایی YouTube به معنای تبلیغات بیشتر در محتوای بیشتر است. فیلم های به سبک فیلم های خانگی که در گذشته نان و کره شما بودند ، اکنون موضوع تبلیغات خواهند بود. همچنین آگاه کننده است که بدانید این تبلیغات به سازندگان کمک نمی کند.

در گذشته ، هنگامی که مردم از تبلیغات YouTube شکایت می کردند ، دفاع از YouTube آسان بود به این دلیل که مقداری از این پول به سازندگان تعلق می گرفت و به آنها امکان می داد محتوای بهتری ایجاد کنند. هنگامی که YouTube شروع به کسب درآمد از فیلم هایی که در برنامه وابسته نیستند ، YouTube از سازندگانی که اینقدر پول دریافت نمی کنند بهره مند می شود.

افزایش درآمد کمک می کند تا ویژگی های جدید YouTube تأمین شود

با این حال ، همه خبرهای بدی نیستند و یوتیوب حریص است. YouTube چندین دلیل خوب برای جستجوی پول بیشتر دارد. کسب درآمد از ویدئوهای غیر وابسته به همان اندازه آزار دهنده است ، این به YouTube امکان می دهد بدون کسر مبلغی که به شرکت های وابسته می رود ، درآمد بیشتری کسب کند.

به عنوان مثال ، YouTube در حال آزمایش ترجمه ماشینی ویدیوها است. سرویس هایی از این دست باعث سرگرمی و جذابیت بیشتر YouTube می شوند اما به صورت رایگان در دسترس نیستند. وقتی YouTube تبلیغات کمتری داشت ، سرویس هایی مانند ترجمه ماشینی یا حتی زیرنویس ها را ارائه نمی داد ، که اکنون آنها را امری بدیهی می دانیم.

شما احتمالاً به تماشای بسیاری از YouTube ادامه خواهید داد

این استراتژی جدید بازاریابی احتمالاً بر YouTube تأثیر منفی می گذارد. از این گذشته ، YouTube دیگر تنها مکانی نیست که ویدیوهای خانگی در آن می روند. اگر تعداد تبلیغات آنها زیاد باشد ، ممکن است افراد وارد بازار شوند و YouTube درآمد خود را از دست بدهد.

با این حال ، قبل از اینکه بیش از حد از تغییر در سیاست درآمد یوتیوب شکایت کنید ، دوباره به همه چیزهایی که هنگام استفاده از سرویس رایگان به دست می آورید فکر کنید و از خود بپرسید که آیا واقعاً ارزش آن را ندارد.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *