چیست و چگونه رسانه های اجتماعی را تغییر می دهد؟


خریدهای اجتماعی بخشی از برنامه های اساسی رسانه های اجتماعی شده است ، جایی که کاربران می توانند بدون مراجعه به وب سایت از این شبکه ها خرید کنند.

در حالی که فرضیه این تغییرات بر اساس راحتی است ، اما تجربه در شبکه های اجتماعی را تغییر می دهند.

در اینجا نگاهی داریم به روند خریدهای اجتماعی و اینکه چگونه برنامه های شبکه های اجتماعی مورد استفاده ما را تغییر می دهد …

برنامه های رسانه های اجتماعی در تجارت بسیار هوشمندتر می شوند و به افراد و مشاغل اجازه می دهند محصولات خود را مستقیماً از طریق سیستم عامل خود به مصرف کنندگان بفروشند.

این به شرکت ها راه های بیشتری برای فروش می دهد. برای کاربران شبکه های اجتماعی ، این امر باعث می شود خرید آنلاین بدون دردسر و برای دستگاه های تلفن همراه راحت تر باشد.

مرتبط: مردم در هنگام شیوع بیماری بیشتر در شبکه های اجتماعی خرید می کنند

برخی از برنامه های شبکه های اجتماعی با ارائه تجربه کامل به این سمت متمایل نشده اند ، اما در عوض روش های جدیدی برای تعامل و کاوش محصولات به کاربران ارائه می دهند.

بنابراین چه برنامه های شبکه های اجتماعی گزینه های خرید دارند و چگونه بر آن برنامه ها تأثیر می گذارند؟

بیا یک نگاهی بیندازیم.

ویژگی های خرید اجتماعی درون برنامه ای اغلب بسته به توزیع منطقه ای متفاوت است. برنامه های اصلی که ویژگی های خرید اجتماعی را معرفی کرده اند شامل Snapchat ، Instagram ، Facebook ، TikTok و Pinterest هستند.

چت سریع

خرید اسنپ چت متمرکز بر تجربه های واقعیت افزوده است. اگرچه نمی توانید مستقیماً در برنامه محصولات را بخرید ، اما می توانید با امتحان کردن همه چیز در نمایشگاه ، نمایشگاه را تجربه کنید.

مارک ها از لنزهای واقعیت افزوده برای نمایش محصولات خود به بیننده استفاده می کنند. از آنجا فقط یک کلیک فاصله دارند تا به فروشگاه تاجر برسند. دوربین Snapchat همچنین می تواند به شما در اسکن ، یافتن و خرید آنلاین محصولات کمک کند.

خرید در اینستاگرام

خرید در اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که به فهرست کاتالوگ ها بپردازند و خرید کنند. خرید ، با یافتن اولویت ها در رابط کاربری برنامه ، به بخشی جدایی ناپذیر از تجربه اینستاگرام تبدیل شده است. برنامه رسانه های اجتماعی آزمایش شده و نماد فعالیت در پایین صفحه با یک نماد خرید جایگزین شده است.

خوشبختانه کاربرانی که به این ویژگی علاقه ندارند ، توانسته اند به نسخه قدیمی برگردند که در برگه تنظیمات نماد خرید ندارد.

با استفاده از ویژگی های خرید اینستاگرام ، وقتی در یک فید تجاری پیمایش می کنید ، می توانید روی موارد مورد نظر خود کلیک کنید ، آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید و در عرض چند دقیقه پرداخت کنید. علاوه بر این ، کاربران اینستاگرام می توانند محصولات را در پست ها ، استوری ها و حتی طبل خریداری کنند.

سایت شبکه اجتماعی فیس بوک

فیس بوک دارای پلت فرم غیررسمی Marketplace و همچنین فروشگاه های فیس بوک است که به مردم امکان می دهد فروشگاه های فیس بوک خود را برای فروش مستقیم به مشتریان ایجاد یا ادغام کنند.

مرتبط: فیس بوک بخش خرید موبایل را راه اندازی می کند

این پلت فرم دارای ویژگی های پشت صحنه خرده فروشان است تا تجربه خرید را یکپارچه کند. برای مشتریان پشتیبانی از طریق چت بات و ارتباطات مستقیم با فروشگاه ها را ارائه می دهد.

جریان کنه

خرید TikTok اکنون در چین در دسترس است و قصد دارد با استفاده از دکمه Buy Now این ویژگی را در سایر نقاط جهان راه اندازی کند.

کاربران TikTok همچنین می توانند کالاهای خود را در برنامه بفروشند.

Pinterest

گالری عکس (5 عکس)

کاربران Pinterest با استفاده از ویژگی Shopping Look می توانند محصولات را در تصاویر ثابت خود خریداری کنند. در واقع ، شما می توانید چیزهای مورد علاقه خود را هماهنگ کنید و سپس همه آنها را خریداری کنید.

حتی اگر عکس بی نقص نشان داده شود ، برنامه توصیه هایی برای محصولات مشابه ارائه می دهد که می توانید مقایسه کنید.

گالری عکس (4 عکس)

خرید آنلاین شبکه های اجتماعی نحوه استفاده و تجربه مردم از این برنامه ها و فضاها را تغییر داده است. چالش های اصلی این است که مردم قبل از خرید محصولات ، به جای استفاده از کانال های تجارت الکترونیکی ، برای الهام گرفتن به رسانه های اجتماعی مراجعه کنند.

مانند خریدهای آنلاین ، عنصری از محرمانه بودن نیز وجود دارد که در آن جزئیات پرداخت برای خریدهای مکرر با سرعت بیشتری ذخیره می شود. اما از آنجا که شرکت هایی مانند فیس بوک به دلیل نشت داده ها اغلب خبرساز می شوند ، حتی حساس ترین داده ها برای خریدهای اجتماعی تنظیم می شود.

همچنین این نگرانی وجود دارد که این سیستم عامل ها تجارت را نسبت به کاربران عادی اولویت می دهند. مشاغل با تبلیغات بیشتر در فضای تجاری بیشتر و بیشتر ، روش دیگری برای جذب مشتری برای خرید دارند. با این حال ، به ویژه در کمک به رشد آنلاین آنلاین مشاغل کوچک اثبات شده است.

کسانی که از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی خرید می کنند ، اثربخشی این تجربه های همراه اول را تحسین می کنند و می توانند از روند خرید فوری بهره مند شوند. وقتی مردم از این برنامه ها استفاده می کنند ، الگوریتم خبرمایه شما را سفارشی می کند و براساس سلیقه شما توصیه هایی می کند و باعث می شود خرید خرید شخصی شود.

این کانال های خرید همچنین تعامل بیشتری دارند ، زیرا افراد می توانند برای مثال با به اشتراک گذاشتن پسندیدن و نظرات با محصول ارتباط برقرار کنند و سپس در صورت نیاز به پشتیبانی یا خدمات ، پیام های مستقیم را برای تجارت ارسال کنند.

خرید در شبکه های اجتماعی همچنان در حال رشد است و شبکه های اجتماعی بزرگ را به مکانی برای الهام بخشیدن و خرید راحت تبدیل می کند.

با ادامه تکامل این قابلیت ، کاربران به این گسترش رسانه های اجتماعی عادت می کنند.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *