کارولین ایورسون ، رئیس تبلیغات در فیس بوک ، استعفای خود را اعلام کرد


اکنون که فیس بوک به لطف به روزرسانی امنیتی iOS 14.5 اپل ، قسمت قابل توجهی از درآمد خود را از دست داده است ، ارتباط آن با تبلیغ کنندگان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این یک زمان بسیار رقت انگیز است ، اما یک بازیگر اصلی در استراتژی تبلیغات فیس بوک تازه تسلیم شده است.

فیس بوک مدیرعامل ارشد خود را از دست می دهد

کارولین ایورسون ، نایب رئیس سابق گروه تجارت جهانی فیس بوک ، در صفحه فیس بوک خود نوشت که این شرکت را ترک می کند.

ایورسون بیش از یک دهه است که با فیس بوک است و بدون شک مسئولیت بزرگ ساختن این غول تبلیغاتی امروزه را تا حد زیادی بر عهده دارد.

ایورسون نوشت: “من به آنچه برای رسیدن به آن تصمیم گرفتیم بسیار افتخار می كنم ، اما من حتی بیشتر از تیم خودم و حمایتهایی كه خصوصاً در دوران سخت انجام داده ایم احساس غرور می كنم.” “من مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید هستم.”

ایورسون جزئیات برنامه های خود را برای آینده بیان نکرد ، اما اینسایدر گزارش داد که او اکنون به دنبال گرفتن سمت مدیریت ارشد در جای دیگری است.

دو نفر از متخصصان این صنعت که نامشان فاش نشده است ، معتقدند که ایورسون می خواهد مدیرعامل شود و یکی اضافه کرد که شرکت فناوری و بازاریابی در مراحل اولیه مستقر در کالیفرنیا امیدوار است که او را استخدام کند.

یک منبع گفت: “کارولین می خواهد مدیر عامل شود. حتی اگر مارن در این ماجرا دخیل نباشد [ليفين ، نائبة الرئيس للشراكات العالمية] این سقف برای او در آنجا سقف است و او می خواهد فرصت جدیدی داشته باشد. “

موضوعات مرتبط: شبکه های اجتماعی چگونه درآمد کسب می کنند

همچنین صحبت از کار اورسون در TikTok است اما ByteDance CFO Shuzi Ju به عنوان مدیر عامل جدید در اوایل ماه مه منصوب شد ، بنابراین این امر بعید به نظر می رسد. البته مگر اینکه به موقعیت دیگری رضایت دهید.

رفتن ایورسون دومین تغییر اخیر در ساختار اجرایی فیس بوک است. در اوایل ماه ژوئن ، مارن لوین پس از استعفای دیوید فیشر ، به مقام مدیر ارشد بازرگانی ارتقا یافت (نقشی بالاتر از موقعیت قبلی ایورسون).

پیش از فیس بوک ، ایورسون به عنوان مدیر فروش تبلیغات در شرکت زیرمجموعه MTV Networks ViacomCBS کار می کرد ، سپس مدیر تبلیغات جهانی مایکروسافت بود.

این برای فیس بوک به چه معناست؟

با این تغییر در مدیریت ممکن است تغییری در نحوه رفتار فیس بوک با تبلیغ کنندگان خود ایجاد شود. در حالی که این شرکت مطمئناً کارمندان بلندمدت واجد شرایط دیگری نیز دارد که می توانند موقعیت را پر کنند ، یافتن شخصی که مایل به پر کردن کفش های Everson باشد دشوار است.

از لحاظ تاریخی ، یک مدیر فروش آگهی مانند هیچ کس دیگری انتقاد نمی کند – مخصوصاً وقتی سیستم عامل اجتماعی با مشکل روبرو است (که بیشتر از حد لازم انجام می دهد). هرکسی که این نقش را بر عهده بگیرد ، فعال اول شخص خواهد شد و با دریافت شکایتی با تبلیغ کنندگان تماس گرفته می شود.

این نقشی با مسئولیت های زیاد و در نتیجه استرس زیاد است. باید منتظر ماند و دید که آیا این امر تغییرات عمده ای در عملکرد شرکت ایجاد می کند یا خیر.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *