things نکته ای که باید هنگام راه اندازی کانال YouTube به خاطر بسپارید


اگر کسی به شما گفت برای راه اندازی کانال YouTube خیلی دیر است ، آن را نادیده بگیرید. این پلتفرم در حال رونق است و اگرچه در این سال ها اختلاف نظرهایی وجود داشته است ، اما هنوز هم برای یک سازنده محتوای جدید امکان ایجاد یک کانال YouTube موفق از ابتدا وجود دارد.

قبل از شیرجه رفتن ، اگر می خواهید شانس موفقیت خود را افزایش دهید باید چند مورد را در نظر بگیرید. هیچ تضمینی در مورد YouTube وجود ندارد ، اما در اینجا لیستی از موضوعاتی است که ممکن است بخواهید قبل از غواصی بیش از حد عمیق در نظر بگیرید.

1. انگیزه شما برای راه اندازی کانال YouTube چیست؟

انگیزه به معنای “میل به عمل و عمل” نیست ، بلکه “دلیل عمل و عمل” است.

ممکن است بخواهید به دیگران نحوه انجام کار ، مانند نحوه برنامه نویسی برنامه های وب و تلفن همراه را بیاموزید. شاید شما بخواهید از طریق یک فیلم کوتاه داستانهای عالی بگویید. یا شاید دوست دارید بازی های ویدیویی را انجام دهید و تماشا کنید. این می تواند هر چیزی باشد ، اما باید چیزی باشد.

انگیزه بر اساس سه عنصر اصلی است که هر کانال مشترک موفق YouTube دارای آنهاست: پوشش موضوع ، مخاطبان هدف و انگیزه.

  • پوشش موضوعی همان چیزی است که ویدیوهای شما خواهد بود.
  • مخاطبان مورد نظر افرادی هستند که فیلم های شما را هدف قرار می دهند.
  • دلیل این امر این است که چرا آنها باید فیلم های شما را مشاهده کنند.

به عنوان مثال ، کانال YouTube MUO شامل بررسی ابزارها و (چه) آموزشهای فنی برای افرادی است که می خواهند مهارت های فنی خود را ارتقا دهند (چه کسی) ، و ما این کار را به روشی واقع بینانه و دوستانه انجام می دهیم ، حتی برای جدیدترین مبتدیان. از مبتدیان (چرا).

قبل از شروع کانال باید این موارد را تعریف کنید. در غیر این صورت ، در نهایت با یک کانال Hodge مواجه خواهید شد که قادر به بررسی هرگونه بررسی معنی دار نیست ، و مشاهده متمرکز به این معنی نیست که در طولانی مدت موفق نخواهید شد.

2. چند بار فیلم ها را در YouTube بارگذاری می کنید؟

وقتی دانستید که چگونه یک ویدیوی YouTube بسازید ، چه نوع محتوایی ایجاد می کنید و چه کسی آن را تماشا می کند ، باید درباره برنامه تولید تصمیم بگیرید. هر چند وقت یکبار فیلم های جدید پخش می کنید؟

این اغلب به طور عمده به نوع محتوا بستگی دارد:

  • برای سپرده ها و بیایید بازی کنیم ، شاید هر روز (مانند Northernlion).
  • برای چیزهای بی اهمیت تحقیقات سنگین ، شاید هر هفته (به عنوان مثال Wendover Productions).
  • برای نمایندگی با کیفیت بالا ، شاید هر ماه. (مانند نبردهای حماسی رپ تاریخ).

واقع بین باشید ، نسبت به خود صادق باشید و بلند مدت فکر کنید. در حال حاضر ممکن است انرژی لازم برای ساخت یک فیلم در روز را داشته باشید ، اما در طولانی مدت چه می کنید؟ واقعاً چقدر می خواهید در کانال بگذرانید؟ آیا شما برای زندگی کار می کنید یا برای کار کردن زندگی می کنید؟

ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما تغییر فرکانس بعداً در جاده می تواند بینندگان را ناکام بگذارد – تا حدی که اشتراک آنها را لغو کنند. کمبود یک روز ، یک هفته یا یک ماه می تواند باعث خشم هواداران شود. هرچه این اتفاق بیشتر بیفتد ، احتمال نارضایتی بیشتر می شود.

وقتی شک دارید ، با فرکانس کمتری بروید. همیشه می توانید برای پر کردن جای خالی به صورت زنده بروید.

3. دستورالعمل موفقیت در YouTube: ذات و سبک

لیست ویدیوی YouTube موفق

بسیاری از افراد به شما خواهند گفت که موفقیت “بیشتر مربوط به ماده است تا سبک”. خوب ، آنها اشتباه می کنند. رمز واقعی موفقیت “جوهر و سبک” است. بینندگان YouTube از چشمان خود تغذیه می کنند و اگر شما یک وعده غذایی سالم اما خسته کننده ارائه دهید ، بسیاری از آنها بینی خود را بالا می آورند.

در میان بسیاری از اجزای یک کانال موفق YouTube ، سه مورد وجود دارد که شامل سبک است:

اگر قرار است کانال شما صدای ذهنی داشته باشد ، باید روی رسا بودن ، صدای مطمئن کار کنید و از الگوی گفتاری آزار دهنده (مانند سخنرانی پاره پاره) خلاص شوید. اگر قرار است در مقابل دوربین ظاهر شوید ، می خواهید روی ایستادن ، نگاه کردن به دوربین ، لبخند زدن ، نگرانی و غیره کار کنید.

سخنرانی عمومی برای همه مناسب نیست. اگر از صحبت کردن در مقابل دوربین راحت نیستید ، برای معرفی خود یک قالب جالب دیگر ارائه دهید. در حالی که سبک سرد و ثابت باقی می ماند ، اما نشان دادن چهره شما اغلب مهمترین جنبه نیست. در واقع ، این می تواند حجاب هیجان و رمز و راز ایجاد کند.

اما همچنین باید فیلم های خود را به خوبی ویرایش کنید. یک برنامه ویرایش فیلم خوب انتخاب کنید ، اطمینان حاصل کنید که کیفیت فرکانس و فرکانس به اندازه کافی بالا است ، از شر بیت های غیر ضروری خلاص شوید.

4. YouTuber به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

برای موفقیت ، شما همچنین باید تجهیزات اولیه را برای ایجاد فیلم های با کیفیت بالا تهیه کنید. خوشبختانه برای شروع مجبور نیستید هزینه زیادی کنید.

حداقل شما می خواهید داشته باشید:

  • دوربین: قبل از انداختن صدها دلار بر روی DSLR یا بدون SLR ، بدانید که یک وب کم با کیفیت بالا یا تلفن هوشمند شما مکان خوبی برای شروع است. دوربین های پیشرفته را بیش از یک سال است که این کار را انجام می دهید نگه دارید و دقیقاً بدانید که برای بهبود چه چیزی لازم دارید.
  • پایه سه پایه: اگر دوربینی دارید یا در نهایت از تلفن هوشمند استفاده می کنید ، برای نگه داشتن و ثابت نگه داشتن آن به یک سه پایه احتیاج دارید.
  • میکروفون: غالبا میکروفون جمع و جورهایی که همراه دوربین ها هستند بسیار افتضاح هستند. یک میکروفون خارجی بگیرید و صدا را جداگانه ضبط کنید ، سپس آن را با فیلم مخلوط کنید. برای انتخاب میکروفن های مناسب برای نوع محتوای خود ، در مورد خازن میکروفن پویا بیشتر بدانید.
  • صفحه سبز: اگر می خواهید پس زمینه فیلم های خود را تغییر دهید ، صفحه سبز مورد نیاز است. گرچه قیمت یک کیت صفحه سبز واقعی می تواند بیش از 50 دلار باشد ، شما می توانید از کاغذ کاردستی یا کاغذ خانگی با کاغذ سفید رنگ سبز استفاده کنید.
  • نرم افزار عکس صفحه فقط در صورتی لازم است که فیلم های شما شامل ضبط صفحه باشد ، مانند آموزش های ویدئویی اکسل یا یک بازی رایانه ای. من OBS Studio را بسیار رایگان توصیه می کنم که رایگان است و می تواند صفحه شما را به عنوان یک فایل ویدیویی MP4 ذخیره کند.

این فقط یک نمای کلی است – آنچه شما نیاز دارید به محتوایی که قصد دارید ایجاد کنید بستگی دارد. بعد از اینکه واقعاً سرمایه گذاری کردید ، ممکن است بخواهید یک استودیوی YouTube در خانه ایجاد کنید.

آیا می خواهید موفق شوید؟ شما باید تبلیغ کنید. مانند هر مشاغلی ، تبلیغات همه چیز است. در اینجا چند گزینه خشن وجود دارد:

  • رسانه های اجتماعی: ایجاد فالوور در شبکه های اجتماعی به همان اندازه ایجاد کانال YouTube دشوار است ، اما اگر از قبل فالوور داشته باشید ، ممکن است اولین طرفدار شما باشند. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی برای نمایش هدایا را در نظر بگیرید.
  • انجمن ها: آنها عالی هستند ، به خصوص بزرگانی مانند Reddit. یک انجمن مرتبط با محتوای خود پیدا کنید ، سپس فقط بهترین مطالب خود را به اشتراک بگذارید. زیاد به اشتراک نگذارید ، در غیر این صورت ممکن است از ارسال هرزنامه منع شده باشید.
  • مشارکت: کار با افراد دیگر نه تنها روش خوبی برای ارتباط و گسترش مخاطبین شما است – وقتی آنها همکاری شما را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند ، این ارتباط آنها را در معرض دید شما قرار می دهد. این یک پیروزی برای همه است.

به خاطر داشته باشید که تبلیغات یک بازی طولانی است. ممکن است ماه ها یا حتی سالها به محبوبیت کانال شما برسد ، بنابراین نکات مربوط به ایجاد مخاطب برای کانال خود را بررسی کنید. پایداری ویژگی شماره یک مشترک سازندگان YouTube است!

6. مانند یوتیوب درآمد کسب کنید

کسب درآمد با YouTube کار سخت تری نسبت به قبل است ، اما امروز حتی اگر تازه شروع به کار کرده باشید این امکان وجود دارد. در حالی که اکثر مردم فکر می کنند YouTubers از طریق تبلیغات درآمد زیادی کسب می کنند ، واقعیت این است که تبلیغات به ندرت هزینه تلاش شما را می پردازد.

اجرای یک کانال در Youtube بسیار شبیه راه اندازی کسب و کار است. بنابراین بهترین یوتیوب چگونه می تواند درآمد خود را بدست آورد؟ ترکیبی از چندین روش تولید درآمد:

  • فروش شرکت های وابسته و ارتقا product محصول
  • خدمات مشاورهای
  • تبلیغات غیر Adsense مستقیم را انجام دهید
  • حضور عمومی
  • حمایت از طرفدارانی که اهدا می کنند
  • منابع درآمد جایگزین (فروش کالا ، ایجاد برنامه های کاربردی ، سیستم عامل Patreon و غیره)

7. اهداف قابل دستیابی تعیین کنید

هدف م hasثر سه عنصر اصلی دارد:

  • سازگار: هدف باید دارای یک م componentلفه کمی باشد که به شما امکان دهد در هر زمان بفهمید به آن دست یافته اید یا نه.
  • در حین: هدف باید یک مهلت واقع بینانه داشته باشد.
  • قابل کنترل است: هدف باید عملی باشد که شما می توانید انجام دهید ، نه نتیجه.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید 10 ویدیوی قابل اندازه گیری را تا پایان ماه اول بارگیری کنید (با گذشت زمان). به خاطر داشته باشید که “ارسال ویدئو” عملی است که می توانید انجام دهید ، در حالی که “رسیدن به 1000 بازدید کننده” عملی نیست بلکه نتیجه است. “50 دلار در این ماه بدست آورید” هدف نیست ، در حالی که “یافتن و مذاکره در مورد قرارداد حمایت مالی” هدف است.

برخی از اهداف را تعیین کنید ، سپس با دستیابی به اهداف خود ، به ایجاد بیشتر ادامه دهید. شگفت زده خواهید شد که چقدر این کار می تواند برای داشتن انگیزه و در مسیر درست رسیدن به موفقیت موثر باشد.

چه کانال های YouTube ایجاد می کنید؟

نکته اصلی این است: ایجاد و مدیریت یک کانال YouTube آسان است ، اما ساخت یک کانال موفق به تلاش زیادی نیاز دارد. چیزهای زیادی برای یادگیری ، چیزهای زیادی برای تمرین و چیزهای زیادی وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید.



منبع

Author: terem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *